De jaren 90 was verschrikkelijk als het op pesten aankomt ik kreeg toen op dagelijkse basis wel wat naar mijn kop geslingerd!
Ergens rond 2005 heb ik de laaste keer wat naars hooren roepen in een vreemde stad in mijn eigen dorp was het end jaren 90 al rustig geworden
Het ergste wat nu nog gebeurt is aangestaard worden of een groepje meiden wat zit te fluisten en te giegelen wat ze ook zien of denken te zien het is irritant!
Pesterijen.
-
Anon20190122
-
jeronimusbrult
Re: Pesterijen.
Ik trek me dus gewoon helemaal niks aan van een pesterij die op mij gericht is. je denkt dat ik nu wel heel makkelijk praat. nou nee...
Het is moeilijk om je er niks van aan te trekken en de zaak aan professionals over te laten. maar als iemand mij herhaaldelijk discrimineert of pest
stap ik naar de politie. sinds kort is het ''Roze in blauw'' politieteam landelijk gegaan. dus nog meer deskundigheid tegen alle pesterijtjes romdom je seksualiteit en vrouwelijkheid.
Ik kan je een ding vertellen. GA IN ELK GEVAL VAN DISCRIMINATIE OF PESTERIJEN NAAR DE POLITIE. plagen mag, maar pesten gaat te ver. Discrimantie van je identiteit kan gewoon niet. Blijf gewoon jezelf en laat de politie het werk voor je doen.
Het is moeilijk om je er niks van aan te trekken en de zaak aan professionals over te laten. maar als iemand mij herhaaldelijk discrimineert of pest
stap ik naar de politie. sinds kort is het ''Roze in blauw'' politieteam landelijk gegaan. dus nog meer deskundigheid tegen alle pesterijtjes romdom je seksualiteit en vrouwelijkheid.
Ik kan je een ding vertellen. GA IN ELK GEVAL VAN DISCRIMINATIE OF PESTERIJEN NAAR DE POLITIE. plagen mag, maar pesten gaat te ver. Discrimantie van je identiteit kan gewoon niet. Blijf gewoon jezelf en laat de politie het werk voor je doen.
Het is best grappig om je eigen identiteit te zijn.
''Ooh my Gayness, I feel so different.''
Hoi, Dr. Genderfluid, kom je vandaag nog even bij me langs?
dan maken we er gewoon weer een gezellig feestje van.
''Ooh my Gayness, I feel so different.''
Hoi, Dr. Genderfluid, kom je vandaag nog even bij me langs?
dan maken we er gewoon weer een gezellig feestje van.
-
Veronica
Als ze eindelijk stoppen met staken...jeronimusbrult schreef:Ik trek me dus gewoon helemaal niks aan van een pesterij die op mij gericht is. je denkt dat ik nu wel heel makkelijk praat. nou nee...
-
Anon20180501
-
pauline
van pesten word je sterker, iemand die jou pest pest wil zich beter voelen door jou te kleineren.
Wat doe je er aan? helemaal niets...
Naar de politie gaan helpt echt niet... het bevestigd alleen maar jou slachtoffer rol.
gewoon een keer grinniken en gewoon je hoofd omhoog, niet bang zijn de ander in de ogen te kijken, en geen angst tonen (dat ruiken ze namelijk) en gewoon je ding doen...
Negeren werkt ook niet want dan doen ze het nog 2x zo hard totdat ze zien dat ze je bereiken....
Maar veel transen kruipen graag in de slachtofferrol, uiteindelijk moeten die mensen met zichzelf kunnen leven, en geloof me, iemand pesten, treiteren, kapot willen maken door kwaad te spreken, zal je vast heel veel volgelingen opleveren, want wat is er nu leuker om anderen kapot te willen maken / buitensluiten?
Wat doe je er aan? helemaal niets...
Naar de politie gaan helpt echt niet... het bevestigd alleen maar jou slachtoffer rol.
gewoon een keer grinniken en gewoon je hoofd omhoog, niet bang zijn de ander in de ogen te kijken, en geen angst tonen (dat ruiken ze namelijk) en gewoon je ding doen...
Negeren werkt ook niet want dan doen ze het nog 2x zo hard totdat ze zien dat ze je bereiken....
Maar veel transen kruipen graag in de slachtofferrol, uiteindelijk moeten die mensen met zichzelf kunnen leven, en geloof me, iemand pesten, treiteren, kapot willen maken door kwaad te spreken, zal je vast heel veel volgelingen opleveren, want wat is er nu leuker om anderen kapot te willen maken / buitensluiten?
-
Anon20190122
Mogen ze van mij wel even langer doen heeft mij al een aantal boetes gescheeld!Veronica schreef:Als ze eindelijk stoppen met staken...jeronimusbrult schreef:Ik trek me dus gewoon helemaal niks aan van een pesterij die op mij gericht is. je denkt dat ik nu wel heel makkelijk praat. nou nee...
-
yasmin
Pesterijen vallen wel mee met transgenders het is hier in alle hoeken van Nederland tolerant
-
Veronica
Ehm, nee.yasmin schreef:Pesterijen vallen wel mee met transgenders het is hier in alle hoeken van Nederland tolerant
Het is in Nederland niet zo erg als in VS, maar de tolerantie in Nederland is vaak niks meer dan wat de mensen tolerant vinden, zo lang het maar in HUN comfort zone valt.
Nederland is dus geen haar beter hoor.
-
Robyn
sommige mensen hebben zoiets van. ik vind het prima, zolang het mn buren maar niet zijn. Moet wel zeggen dat mijn buren er geen enkel probleem mee hebben.
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
yasmin
Ik ben het meeste gepest als kind en toen ik nog als jongen moest leven nu niet meer ik denk dat mensen het wel begrijpen.
Want eerst denken ze dat je homo bent maar ik on kende dat daarom snappen ze me nu beter.
Zoals ik hier hoor valt het wel mee
Want eerst denken ze dat je homo bent maar ik on kende dat daarom snappen ze me nu beter.
Zoals ik hier hoor valt het wel mee