Transgenders gezocht

Nieuwsberichten
Samantha

Transgenders gezocht

Bericht door Samantha »

Ik weet niet of ik goed zit met deze vraag maar ik zie transgenders op TV of in een magazine en ik vroeg mij af waar en hoe jij je daar kan anmelden?

Ik heb zelf nar gezocht maar kon niks vinden eroveer.
Raisa

Re: Transgenders gezocht

Bericht door Raisa »

Soms komen dergelijke berichtjes voorbij op facebook in transgroepen of op de sites van transgender organisaties, je moet er maar net tegenaan lopen.
Samantha

Bericht door Samantha »

Raisa schreef:Soms komen dergelijke berichtjes voorbij op facebook in transgroepen of op de sites van transgender organisaties, je moet er maar net tegenaan lopen.
Op websites van transgender organisaties heb ik het nog nooit gezien.

Lid van t groepen ben ik niet meer omdat ik van twee weg ben gepest omdat ik niet an hun platje voldeed.
Veronica

Bericht door Veronica »

Samantha schreef:
Op websites van transgender organisaties heb ik het nog nooit gezien.

Lid van t groepen ben ik niet meer omdat ik van twee weg ben gepest omdat ik niet an hun platje voldeed.
Ik kan je niet helpen maar ik ken wel het probleem, ben zelf van paar T groepen weg gegaan toen ik persoonlijk via Facebook door betreffende mensen werd aangevallen omdat ik iets zei dat hun niet beviel.

Overigens, ik weet het niet hoe het nu is, toen zag ik zelf nooit dat soort dingen voorbij komen op T groepen, dus of daar werkelijk naar transgenders wordt gezocht is mij een vraag, ik denk dat de meeste transgenders op TV vaak mensen zijn die in de ogen van de programma makers "belangrijk" zijn.

Maar dat is dan mijn mening, of dat werkelijk zo is weet ik niet.
Afbeelding
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Samantha schreef: Lid van t groepen ben ik niet meer omdat ik van twee weg ben gepest omdat ik niet an hun platje voldeed.
Zucht
Na mij de zondvloed!
Danielle

Bericht door Danielle »

Veronica schreef: Overigens, ik weet het niet hoe het nu is, toen zag ik zelf nooit dat soort dingen voorbij komen op T groepen, dus of daar werkelijk naar transgenders wordt gezocht is mij een vraag, ik denk dat de meeste transgenders op TV vaak mensen zijn die in de ogen van de programma makers "belangrijk" zijn.
Niet zozeer belangrijk maar vooral vindbaar. Ik krijg nog wel eens verzoeken en aanvragen via mijn blog, dat is blijkbaar goed te vinden. Het is niet zo dat er in medialand een adressenboekje is met transgenders (en andere doelgroepen) die zie kunnen bellen. Nou ja, de redacties houden vast een lijstje bij met mensen waar ze ooit contact mee gehad hebben.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Veronica

Bericht door Veronica »

Danielle schreef:
Niet zozeer belangrijk maar vooral vindbaar. Ik krijg nog wel eens verzoeken en aanvragen via mijn blog, dat is blijkbaar goed te vinden. Het is niet zo dat er in medialand een adressenboekje is met transgenders (en andere doelgroepen) die zie kunnen bellen. Nou ja, de redacties houden vast een lijstje bij met mensen waar ze ooit contact mee gehad hebben.
Klinkt als een logische verklaring nu ik er zo aan denk.
Barbarella schreef:
Samantha schreef: Lid van t groepen ben ik niet meer omdat ik van twee weg ben gepest omdat ik niet an hun platje voldeed.
Zucht
Ik neem aan dat je zucht omdat ze weggepest is?

Ik ben niet verbaasd dat ze weggepest is, je zal maar net iets anders denken en dan wordt zo'n T groep ineens een veld vol met mijnen... :fpalm:
Afbeelding
Raisa

Bericht door Raisa »

Veronica schreef:Ik ben niet verbaasd dat ze weggepest is, je zal maar net iets anders denken en dan wordt zo'n T groep ineens een veld vol met mijnen... :fpalm:
Dat hangt als je het mij vraagt van de groep en van de mods af. Sommige mods laten conflicten groeien tot het daadwerkelijk uit de pan rijst, anderen grijpen vlug in waarna ze tientallen pm's krijgen van de verliezende partij over 'hun recht op vrije meningsuiting' :roll: .
Veronica

Bericht door Veronica »

Raisa schreef:
Veronica schreef:Ik ben niet verbaasd dat ze weggepest is, je zal maar net iets anders denken en dan wordt zo'n T groep ineens een veld vol met mijnen... :fpalm:
Dat hangt als je het mij vraagt van de groep en van de mods af. Sommige mods laten conflicten groeien tot het daadwerkelijk uit de pan rijst, anderen grijpen vlug in waarna ze tientallen pm's krijgen van de verliezende partij over 'hun recht op vrije meningsuiting' :roll: .
Logisch, het is ook niet makkelijk om binnen zo'n groep de boel redelijk op orde te houden.

Betreffende mij zelf was het vooral via PM, maar goed shit happens echter laat dat wel een slechte indruk achter hoe sommige mensen in de T wereld kunnen zijn.

Maar goed, ik ga terug on topic ;)
Afbeelding
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Die zucht was omdat Samantha weg gepest was ja.

En ik weet dat zelf erg scherp kan zijn. Maar pesten heb ik echt een hekel aan en blijf er erover verbazen dat het overal voorkomt.

Barbarella
Na mij de zondvloed!