Transgenders gezocht

Nieuwsberichten
Veronica

Re: Transgenders gezocht

Bericht door Veronica »

Barbarella schreef:Die zucht was omdat Samantha weg gepest was ja.

En ik weet dat zelf erg scherp kan zijn. Maar pesten heb ik echt een hekel aan en blijf er erover verbazen dat het overal voorkomt.

Barbarella
Mee eens, gepest worden door het "normale" volk is al erg genoeg, gepest worden door een transgender (groep) is nog veel erger, zeker omdat je daar juist steunt zoekt omdat je zelf 1 bent.
Afbeelding
Raisa

Bericht door Raisa »

Veronica schreef:Mee eens, gepest worden door het "normale" volk is al erg genoeg, gepest worden door een transgender (groep) is nog veel erger, zeker omdat je daar juist steunt zoekt omdat je zelf 1 bent.
Juist daarom vind ik dat er hard opgetreden moet worden tegen dit soort pestgedrag. Je moet je in een transgroep veilig kunnen voelen en het is bijzonder hypocriet om als gediscrimineerde minderheid zijnde op je beurt weer anderen te treiteren.

Ik had eens een lid die denigrerende opmerkingen maakte onder andermans foto's en uiteindelijk zei dat ze ze zou doormailen naar Dumpert. De banhamer deed zijn werk met vlugge gerechtigheid, waarna de huil-pm's binnenstroomden dat het allemaal maar een grapje was en dat kut zijn ook maar een mening is die beschermd moet worden.
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Oh great

Dreigen en denigreren is en mening..

Geweldig!
Na mij de zondvloed!
J1nny

Bericht door J1nny »

Niet alleen op trans, maar op normale fora was ik met dat soort zaken ook altijd heel snel klaar.
Drein heeft op mij geen invloed, anders dan de versnelling op de banknop....
pauline

Bericht door pauline »

Nu gaat het alweer hoe erg haantjes gedrag er heerst bij de transgenders...

Samantha, wil je echt in beeld komen?

Nu kan het zijn dat je graag in de picture staat, maar in mijn optiek is er dan iets goed mis met je... Aandacht te kort?
Als je op TV wil komen, in tijdschriften wil staan etc. dan dienen zich daar genoeg mogelijkheden voor...
Maar het is wellicht schreeuwen om aandacht.

Vergeet niet dat je dan voor de rest van je leven gestigmatiseerd bent, en velen herkennen je dan als "Transgender Samantha". en niet als de vrouw Samantha.
Het is maar wat je wil.
Mijn advies doe het niet, je krijgt er achteraf spijt van. TV maakt er voor hen een interessant item en niet wat jij wil...
Het kan natuurlijk zijn dat je graag een bekende transgender bent... Dan mag je deze post van mij als niet gepost achten... ;)

In dat geval even doorgeven aan je psych, die krijgen vaak als eerste de vraag of ze nog Transen kennen die.. LOL
Raisa

Bericht door Raisa »

pauline schreef:Vergeet niet dat je dan voor de rest van je leven gestigmatiseerd bent, en velen herkennen je dan als "Transgender Samantha". en niet als de vrouw Samantha.
Het is maar wat je wil. Mijn advies doe het niet, je krijgt er achteraf spijt van. TV maakt er voor hen een interessant item en niet wat jij wil...
Al is dit een gevaar dat op de loer ligt, het is wel enigszins te vermijden met goede voorbereiding. Zelf heb ik vaak in de publiciteit gestaan zonder dat het direct naar mij als persoon traceerbaar is.
Allereerst is het belangrijk om te leren wat de programmamakers nu precies willen creëren. Sommigen gaan voor sensatie, anderen voor taboe en sommigen willen een realistisch prortret. Als je vindt dat hun doelstellingen niet bij jou passen dan kap je het af.
Ten 2e is het uitermate belangrijk om de laatste regie in handen te houden: Zorg ervoor dat niets gepubliceerd of uitgezonden wordt zonder dat jij het van te voren hebt gezien en toestemming hebt gegeven. Regisseurs willen wel eens op het laatste moment creatief zijn met titels, tussenkopjes of vergedrukte woorden waardoor de eerste indruk anders is dan wat jij wilde presenteren.
Tot slot is er altijd nog de optie om onder een andere naam te werken zodat je niet 'google-baar' bent.
pauline schreef:Nu kan het zijn dat je graag in de picture staat, maar in mijn optiek is er dan iets goed mis met je... Aandacht te kort?
Het spijt me maar een dergelijke denigrerende opmerking vind ik niet door de beugel kunnen.
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Ik de jaren 90 kreeg je de vraag of je aan een TV programma wilde meewerken van Jos megens als je kwam voor je afspraak.
Jos heeft me totaal 5 keer gevraagd na de eerste keer begon hij van ik geloof niet dat jij het wil maar als je nu toch wil zoeken ze iemand voor een TV programma.

De media heb ik nooit behoefte aan gehad niet met 18/19 jaar en heb er 20 jaar later nog totaal geen behoefte aan
Samantha

Bericht door Samantha »

pauline schreef:Nu gaat het alweer hoe erg haantjes gedrag er heerst bij de transgenders...

Samantha, wil je echt in beeld komen?

Nu kan het zijn dat je graag in de picture staat, maar in mijn optiek is er dan iets goed mis met je... Aandacht te kort?
Als je op TV wil komen, in tijdschriften wil staan etc. dan dienen zich daar genoeg mogelijkheden voor...
Maar het is wellicht schreeuwen om aandacht.

Vergeet niet dat je dan voor de rest van je leven gestigmatiseerd bent, en velen herkennen je dan als "Transgender Samantha". en niet als de vrouw Samantha.
Het is maar wat je wil.
Mijn advies doe het niet, je krijgt er achteraf spijt van. TV maakt er voor hen een interessant item en niet wat jij wil...
Het kan natuurlijk zijn dat je graag een bekende transgender bent... Dan mag je deze post van mij als niet gepost achten... ;)

In dat geval even doorgeven aan je psych, die krijgen vaak als eerste de vraag of ze nog Transen kennen die.. LOL
Ik vind jouw opmerking heel kwetsend Pauline en je gaat erg kort de bocht in.

Ik en andere transgenders die op tv komen doen dat vaak zodat andere mensen zien dat wij transgenders ook mar normale mensen
zijn dus wees net als ik dankbar voor al die transgenders die zichzelf openbaar maken om ondankbare mensen zoals jij in goed
licht te zeten dat wij normal zijn en niet veel anders dan andere niet transgender mensen in nederland.

Het kwetst mij dat je mij een sort aandachtzoekster vindt maar dat ben ik niet.

Ik en vele transgenders doen dat ook voor ondankbare mensen zoals jij dus wees dankbaar ervoor dat wij ons bekend maken als
transgender of zwijg.

Sorry maar dit moest ik kwijt omdat ik ook zo op en trans groep op fb werd weggepest hierom omdat iemand mij en andere transgenders
die op tv komen een andachts slet vond en het bericht van Pauline herinert mij daar aan en dat was niet leuk.
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Deze zin is puur bedoeld als hart onder de riem van Samantha.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Raisa

Bericht door Raisa »

Ironisch hoe in een topic waarin besproken wordt hoe transen elkaar pesten juist datgene plaatsvindt.

Afbeelding