Ik werd vandaag uitgelachen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Beardelady

Ik werd vandaag uitgelachen

Bericht door Beardelady »

Ola,

Ik werd daarnet uitgelachen, om mijn boobs! Ik presenteer mij nog als man en heb een b-cup.

Het type groepje waarvan er twee lachte kun je zelf wel raden. Maar voor de duidelijkheid het type die veel investeert in hun 'mannelijkheid'.

Maar terwijl ik doorfietste, vroeg ik mijzelf de retorische vraag, of ik mij beledigd moet voelen? Omdat het mij echt niets deed.

Anywho dat wou ik even delen.
Veronica

Re: Ik werd vandaag uitgelachen

Bericht door Veronica »

Dat soort mensen hebben niks beter te doen in het leven, ze vinden zichzelf superieur maar als je hun achilleshiel raakt, vallen ze keihard onderuit ;)
Afbeelding
Beardelady

Veronica schreef:Dat soort mensen hebben niks beter te doen in het leven, ze vinden zichzelf superieur maar als je hun achilleshiel raakt, vallen ze keihard onderuit ;)
Veronica,
Zulke types interesseren mij totaal niet eerlijk gezegd.. Ik weet dat ze er zijn.. De onzekerheid druipt er bij hun vanaf. Ze lachen net zo hard iemand uit omdat ze niet het juiste kledingstuk zouden dragen of er maar iets anders uit zien.
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Nou joukje misschien ben je op het punt gekomen dat je niet echt meer passabel bent als man en wordt het tijd om 24/7 te gaan leven als vrouw! ;)
Eveliene

Bericht door Eveliene »

Mijn voormalige buurman keek met een blik vol walging naar mijn borsthoogte waarna ik met dezelfde blik naar zijn bierbuik keek tot zijn vrouw tegen me begon te schelden waarna ik lachend weg liep. Arme bekrompen mensjes hou je altijd en het beste medicijn daartegen is lachen en trots op jezelf zijn.
Beardelady

Eveliene schreef:Mijn voormalige buurman keek met een blik vol walging naar mijn borsthoogte waarna ik met dezelfde blik naar zijn bierbuik keek tot zijn vrouw tegen me begon te schelden waarna ik lachend weg liep. Arme bekrompen mensjes hou je altijd en het beste medicijn daartegen is lachen en trots op jezelf zijn.
Hahahaha.. Das een goeie Eveliene... Zijn buik..hahaha
Beardelady

tanisha schreef:Nou joukje misschien ben je op het punt gekomen dat je niet echt meer passabel bent als man en wordt het tijd om 24/7 te gaan leven als vrouw! ;)
Ach lieve schat, ik ben van het als een alfamannetje gelezen worden naar als gay gelezen worden in 6 maanden.. Als de rest van het jaar mij van als gay gelezen worden naar als een vrouw gelezen worden brengt. Dan hoor je mij niet klagen.. Maar ik heb nog een weg te gaan hoor.
Hakuna

Bericht door Hakuna »

Ik maak dit sinds ik om ben de afgelopen 5 jaar dagelijks mee, het zijn vooral jonge mannen tussen de pak beet 12 en 25 jaar die mij lastig vallen en naroepen. En als ik een ervan alleen tegenkom wordt ik vriendelijk begroet.

Jongens hebben nu eenmaal groepsgedrag en zal wel met hun testosteron te maken hebben. Dat was al vroeger zo en dat zal ook in de verre toekomst zo blijven, daar zal en kan het UVmc met hun trajecten niets aan veranderen.

In de vak literatuur werd in 1982 (gelezen in de universiteitsbibliotheek Maastricht) al geschreven dat het grootse probleem van transgenders is het taboe, onbegrip en de ongewenste manier van lastig gevallen worden in het openbaar.

In het gender traject wordt de RLE dan ook beschouwd als de moeilijkste stap voor veel transgenders, niet het slikken van een hormoon pilletje of eventuele operatie.
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

groepjes meisjes doen 't net zo gemakkelijk hoor, pregnant en irritant.. dat je dat niet merkt :?:
Hakuna

Bericht door Hakuna »

Irene schreef:groepjes meisjes doen 't net zo gemakkelijk hoor, pregnant en irritant.. dat je dat niet merkt :?:

Maar het zijn toch voor 99 procent jonge mannen waar je als transgender het meeste last ven hebt.

Meisjes zullen buiten wat giechelen om geen transgender of een andere minderheid bedreigen of zelfs fysiek lastig vallen zoals dat recent geval in Amsterdam waarbij een gendervrouw door 3 jawel hoor buitenlandse jongens werd belaagd in een snackbar.