Nu denk ik er eigenlijk pas echt over na wat ik mooi vind. Er zijn dingen die ik al mijn hele volwassen bestaan draag, die ik eigenlijk gewoon erin kan houden. Als man heb ik drie vaste schoenenmerken: Allstars, Timberlands en van Bommel klassieke gaatjesschoenen. Die Allstars kunnen zonder meer onder jurkjes en skinny jeans; die Timberlands zijn het klassieke model, maar veel vrouwen dragen die ook. Die Bommels zijn wel heel mannelijk, maar zat net op hun website te kijken en zie echt leuke dingen in hun damescollectie zitten. Volgens mij kan ik trouw blijven aan mijn gewone merken. Als van Bommel mijn maat heeft althans.
Oh trouwens. Ik geloof niet dat ik zo op jurkjes gericht ben omdat ik dan "vrouwelijker" ben, maar omdat het de norm is van de vrouwen in mijn familie. Mijn zusje woont in Rome en is operazangeres (as diva as it gets), is een bloedmooie vrouw, heeft soms zelfs een styliste, gaat shoppen in Milaan enzo. Ze heeft veel kritiek op Nederlandse vrouwen, omdat ze die te onverzorgd en casual vindt. Hoe dan ook, ik kan daar toch nooit tegenop
Inmiddels schafte ik dit jurkje bij Zalando (ook dank voor die tip) aan en combineer dat dan met m'n Allstars. Zou ik mee weg moeten komen...