En daarnaast vind ik het ook totaal irrelevant dat er in de uitspraak gesproken wordt over: "Een man die als vrouw door het leven gaat" -alsof dat iets toevoegt aan de zaak? wat maakt dat uit? en waarom staat er in, anders dan het gebruikt wordt om te stigmatiseren? Het is maar goed dat ik haar niet ben, want ik had dit tot de bodem uitgeprocedeerd.
Het is voor mij net zo vreemd om te zeggen: "Een man die met één arm door het leven gaat". Het voegt niets toe.
Vrijspraak voor she-male...?!
-
Alexandra
Re: Vrijspraak voor she-male...?!
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Anon20180501
Mooi resultaat, Sasha.
Liefs, Daniela
Liefs, Daniela
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Mooi resultaat, Sasha!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Barbarella
Lees net deze oude post terug.
Zo was het forum dus ooit.
Zo is het nu niet meer.
En dan vraqgen mensen aan me waarom ik het forum niet meer als een veilige plek ervaar,.
In het "veilige plek"topic gaat het trouwens ondertussen over seks. Want ja.. waar moet je het dan over hebben als iemand zegt dat ze zich niet veilig voelt.
Barbarella
Zo was het forum dus ooit.
Zo is het nu niet meer.
En dan vraqgen mensen aan me waarom ik het forum niet meer als een veilige plek ervaar,.
In het "veilige plek"topic gaat het trouwens ondertussen over seks. Want ja.. waar moet je het dan over hebben als iemand zegt dat ze zich niet veilig voelt.
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Claire
Zou dat eigenlijk gewoon zijn omdat vandaag de dag alles maar gezegd moet worden en de ander dat maar moet begrijpen. Bijna iedereen moet linksom en rechtsom zijn/mening geven en al even zo vaak als feit. Probeer dit eens met empathie word de wereld mooier van.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Barbarella
Claire
Ik wordt maar al te vaak voor she male aangezien. Moontjes brengen daar geen verandering in.
Ik vind het niet erg fijn om geile meneertjes op me af te krijgen.
Kan er natuurlijk niets van zeggen als iemand zich als she male aan duiden maar de sexualisering van transsexualiteit ervaar ik als hinderlijk.
Barbarella
Ik wordt maar al te vaak voor she male aangezien. Moontjes brengen daar geen verandering in.
Kan er natuurlijk niets van zeggen als iemand zich als she male aan duiden maar de sexualisering van transsexualiteit ervaar ik als hinderlijk.
Barbarella
Laatst gewijzigd door Barbarella op 31 aug 2015, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Na mij de zondvloed!
-
Bellydancer
dus als je over straat loopt krijg je geile meneertje achter je aan?Barbarella schreef:Claire
Barbarella
Ik dacht daut ze dat anoniem via internet doen
-
Raisa
Nee, mij is 200 euro geboden om 'een kopje thee te komen drinken'.Bellydancer schreef:dus als je over straat loopt krijg je geile meneertje achter je aan?
Ik dacht dat ze dat anoniem via internet doen
-
Barbarella
Je slaat de plank op te veel plaatsen mis bellydancer.
Barbarrella
Barbarrella
Na mij de zondvloed!
-
Veronica
*Veronica leest wat er vandaag hier is gezegd, Veronica verwerkt het en trekt de volgende conclusie hieronder"