Ingeschreven bij VU

Martine.A
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2015, 20:51
Gender: Vrouw
Locatie: Amsterdam, NL

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Martine.A »

SophiaW schreef:Weet iemand misschien of die 25 weken ingaan vanaf dat je belt of vanaf de intake?
Het document op de website is veranderd. Voor een Paar dagen heb ik een kopie van [1] gemaakt, en da was 17 weken geschrijven. Nu is het 25. Hoe krijgt man +8 weken (+2 maanden)...

Ja is nu 25 weken tussen intake en start diagnostiek.

[1] - http://www.vumc.nl/afdelingen-themas/zo ... 23177/0715
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
Djay
Berichten: 62
Lid geworden op: 20 jun 2015, 13:59
Gender: Trans FtM

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Djay »

Martine.A schreef:
SophiaW schreef:Weet iemand misschien of die 25 weken ingaan vanaf dat je belt of vanaf de intake?
Het document op de website is veranderd. Voor een Paar dagen heb ik een kopie van [1] gemaakt, en da was 17 weken geschrijven. Nu is het 25. Hoe krijgt man +8 weken (+2 maanden)...

Ja is nu 25 weken tussen intake en start diagnostiek.

[1] - http://www.vumc.nl/afdelingen-themas/zo ... 23177/0715
Moet je wel de goede hebben. Je hebt die van Juli gepakt. Die was inderdaad 25 weken. De info die je geeft klopt dus niet. In die van Augustus is het 17 weken. Zie: http://www.vumc.nl/afdelingen-themas/zo ... 23177/0815
Martine.A
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2015, 20:51
Gender: Vrouw
Locatie: Amsterdam, NL

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Martine.A »

Oh, de document is versiebeheerd. Dank je voor de correctie. De 17 zijn beter dan 25.
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
SophiaW
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 mar 2015, 23:38
Gender: Vrouw

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door SophiaW »

Ik heb net zelf ook even gekeken en die van september is nu ook beschikbaar en daar staat dat het nog maar 8 weken wachttijd is... dat lijkt me toch iets te mooi om waar te zijn.
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Veronica »

SophiaW schreef:Ik heb net zelf ook even gekeken en die van september is nu ook beschikbaar en daar staat dat het nog maar 8 weken wachttijd is... dat lijkt me toch iets te mooi om waar te zijn.
En toch klopt het vreemd genoeg.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Hakuna »

Oei, dat is interessant. Dat zou voor mij betekenen dat ik na de intake van 8 oktober al op 8 december voor de diagnostiek kan gaan. Zeg maar vlak voor de kerst periode.

Best wel vreemd dat in minder dan 2 maanden de wachttijd van 27 weken is gezakt na slechts 8 weken. Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?


september 2015

http://www.vumc.nl/afdelingen-themas/zo ... sept15.pdf
Djay
Berichten: 62
Lid geworden op: 20 jun 2015, 13:59
Gender: Trans FtM

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Djay »

Hakuna schreef:Oei, dat is interessant. Dat zou voor mij betekenen dat ik na de intake van 8 oktober al op 8 december voor de diagnostiek kan gaan. Zeg maar vlak voor de kerst periode.

Best wel vreemd dat in minder dan 2 maanden de wachttijd van 27 weken is gezakt na slechts 8 weken. Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?


september 2015

http://www.vumc.nl/afdelingen-themas/zo ... sept15.pdf
Voor mij dus dat ik eind deze maand kan beginnen :dance: :dance: . Wel fijn. Want zou zelf vlak voor de sint periode beginnen.
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Hakuna »

Djay schreef:
Voor mij dus dat ik eind deze maand kan beginnen :dance: :dance: . Wel fijn. Want zou zelf vlak voor de sint periode beginnen.
Ga je toch maar niet op die datums vastpinnen, het zou zomaar kunnen dat erin de komende maanden weer langere wachttijden kunnen ontstaan. En daarbij zijn deze wachttijden een gemiddelde en onder voorbehoud.

Maar toch blijf ik met een belangrijke vraag zitten, wat is de reden waarom de wachttijden in zo'n korte tijd beduidend korter zijn geworden. Ik heb al een donkerbruin vermoeden, maar dat is maar een vermoeden.
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Veronica »

Daar is een simpele verklaring voor, vakantie is voorbij en ineens is iedereen weer aan het werk daar.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Re: Ingeschreven bij VU

Bericht door Hakuna »

Veronica schreef:Daar is een simpele verklaring voor, vakantie is voorbij en ineens is iedereen weer aan het werk daar.
Denk dat er wel meer speelt dan alleen een vakantieperiode. Heb ergens gelezen in een online folder met cijfers over transgenders dat veel transgenders tijdens het diagnostiek traject al dan niet vrijwillig afhaken en zelfs op hun voornemens terugkomen. Omdat ze of opzien tegen de hormonen/operaties en er tegenop zien om de ''real life test'' aan te gaan in het dagelijks leven. En laat juist die zo gevreesde en bekritiseerde RLE voor veel transgenders de moeilijkste stap zijn, niet het slikken van een hormoon pilletje.
Plaats reactie