Binder ftm

Make-up, kleding, en zo voort
Jacquie

Re: Binder ftm

Bericht door Jacquie »

Ik zou graag ook kunnen binden op mijn man-dagen maar ik vraag me serieus af of dat met mijn cup F een optie is. Ik denk dat ik maar geduld moet hebben tot ik genoeg ben afgevallen en dan een borstverkleining kan hebben en kan gaan binden op mijn man-dagen. Maar als er nu wel opties al zijn hoor ik ze graag! Ik kon ze in ieder geval niet vinden.
The feeling sometimes, wishing you were someone else
Feeling as though you never belong
This feeling is not sadness, this feeling is not joy
I truly understand. Please, don't cry now
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Zelf geen ervaring maar weet van anderen met grote maat dat het wel mogelijk is. Niet ideaal natuurlijk,maar wel mogelijk dat jij je er beter bij voelt.

Binders van G2bc zijn tegenwoordig populairder maar Underworks blijft ook goed voor grotere maten. Gewoon goed meten wel.
Sem

Bericht door Sem »

Ik heb zelf ook een grote maat (gelukkig geen F, maar wel groot, helaas), en ik heb zowel de Underworks tri-top als G2bc. Beide zijn niet ideaal, maar werken wel. Goed, de boel is nooit helemaal weggewerkt, maar het is een hele verbetering ten opzichte van wat het was. Zelf vind ik die van G2bc fijner dan Underworks. Het voelt beter, het zit comfortabeler, ik kan hem langer aan, en bij die van Underworks wordt de boel meer omhoog gedrukt, terwijl bij die van G2bc de boel wat 'natuurlijker' overkomt.
Bij mij wordt de boel niet helemaal weggewerkt (helaas!), maar het scheelt al zo ontzettend veel, en de boel bengelt daar niet zo. Het drilt niet, en ik kan bijvoorbeeld gewoon rennen zonder me dood te ergeren aan al dat getril en zonder al te veel met die ondingen geconfronteerd te worden. Plus, ik draag behoorlijk losse kleding, dus dan vallen ze ook minder op.
Jacquie

Bericht door Jacquie »

Oh dank jullie wel! Ik ga er eens naar kijken, want dat zal al fijn zijn. Als ik ren kan ik namelijk zelfs met een sportbeha mijzelf al bekant knock out slaan met die kanonnen, dus je kan wel voor stellen dat al dat gebengel op mandagen bijhoorlijk dysphorisch kan werken. Ik ga er toch eens meer naar kijken!
The feeling sometimes, wishing you were someone else
Feeling as though you never belong
This feeling is not sadness, this feeling is not joy
I truly understand. Please, don't cry now