De operatie

Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 973
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: De operatie

Bericht door Danielle »

Jessy schreef:
Danielle schreef:Het zou een partner op kunnen vallen dat je altijd glijmiddel nodig hebt bij de seks. Maar er zijn genoeg cisvrouwen die ook niet zonder kunnen.
Is dat zo? Ik hoor toch vaak verhalen dat tegenwoordig een neovagina ook zelf vochtig wordt, en dan lijkt me dat toch niet meer nodig?
Ik hoor die geruchten ook wel eens, maar ik geloof er niet veel van. De benodigde slijmvliezen ontbreken simpelweg. Mochten de klieren die smegma aanmaaken onder invloed van hormonen van rol veranderen, dan kan ik me niet voorstellen dat die genoeg capaciteit hebben voor seks.

Andere verklaring die ik kan bedenken is de prostaat. Maar het vocht dat dat orgaan produceert wordt afgevoerd via de urinebuis. Dan komt het voor penetratie niet op de plek waar je het nodig hebt.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: De operatie

Bericht door Anon20190122 »

En toch wordt de de vagina en en de huid tussen je schaamlippen rustig aan slijmvlies en de prostaat doet idd de rest!
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: De operatie

Bericht door Janice »

Emma schreef:
Janice schreef:Wat dacht je van het verschil zien, littekens etc, of loop ik nou zo ver achter op de hedendaagse techniek...
Ik vind het een beetje bot maar eh...
Ik zie niet wat er bot aan is? is het esthetische deel ervan niet een belangrijk aspect?
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De operatie

Bericht door Emma »

Janice schreef:
Emma schreef:
Janice schreef:Wat dacht je van het verschil zien, littekens etc, of loop ik nou zo ver achter op de hedendaagse techniek...
Ik vind het een beetje bot maar eh...
Ik zie niet wat er bot aan is? is het esthetische deel ervan niet een belangrijk aspect?
Ik bedoelde mijn 'ja' als antwoord op je retorische vraag ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: De operatie

Bericht door doll89 »

Janice schreef:Wat dacht je van het verschil zien, littekens etc, of loop ik nou zo ver achter op de hedendaagse techniek...
De vagina van elke vrouw is anders en zo ook de neovagina van elke transvrouw denk ik..
Heb zelf gelukkig geen zichtbare littekens en ben heel blij met het resultaat, maar heb wel een correctie gehad, ben nogal perfectionistisch :P

Ik zag dit filmpje van de week toevallig, kijk die littekens op 4.26 daar schrok ik echt van.. wat voor techniek is dat nou weer dan?
https://www.youtube.com/watch?v=Pg70D0GYMhM
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: De operatie

Bericht door Veronica »

YouTube kanaal van een vrij onbetrouwbaar persoon (in mijn ogen, ze zoekt alleen kijkcijfers).

Er is ook geen duidelijk verhaal waarom er zoveel littekens zichtbaar zijn, zo weinig details en zo veel gebleer van haar voor de kijkcijfers.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: De operatie

Bericht door athena1978 »

om je vraag te beantwoorden.. Ga er maar van uit dat er op de langere termijn littekens zichtbaar zullen zijn en dat verschilt per persoon en huidtype. En dat het tijd kost om te herstellen en dat is bij de een heel mooi en bij de een verschrikkelijk.

En dat er meestal correctie's nodig zijn wat ook nog eens meer littekens met zich meebrengt en nog meer tijd om te herstellen bv de urine buis die te hoog zit en schaamlippen die te ver ver uit elkaar staan of dat te clitoris niet bedekt word. ze zullen dan snijden in de vorm van een ruit om de schaamlippen bij elkaar te brengen wat resulteert in een snede boven op de venusheuvel die soms goed zichtbaar is. er groeit immers geen haar op een litteken.
En dit is mijn eigen ervaring. maar goed er valt prima mee te leven.