De operatie

Bronzen_Duin_Struik

De operatie

Bericht door Bronzen_Duin_Struik »

Merken mannen verschil tussen een transexuele vagina en een cis vagina.....sorry genante vraag wou graag weten
En hoe is de operatie wat sta ik allemaal te wachten
Edel_Dolfijn_Bunzing

Re: De operatie

Bericht door Edel_Dolfijn_Bunzing »

Een chirurg bij VU zei tegen mij 1 keer dat een man nooit het verschil zal zien, heel misschien een vrouw aangezien die meestal wel weten hoe het eruit ziet.

Echter is iedere vagina uniek.
Fris_Gans_Klif

Bericht door Fris_Gans_Klif »

Het zou een partner op kunnen vallen dat je altijd glijmiddel nodig hebt bij de seks. Maar er zijn genoeg cisvrouwen die ook niet zonder kunnen.
Tenger_Dolfijn_Rivier

Bericht door Tenger_Dolfijn_Rivier »

Nee merken ze absolute niet!

En glijmiddel heb ik vaak niet eens nodig als ik opgewonden raak.
Zwart_Zwaluw_Mus

Bericht door Zwart_Zwaluw_Mus »

Fris_Gans_Klif schreef:Het zou een partner op kunnen vallen dat je altijd glijmiddel nodig hebt bij de seks. Maar er zijn genoeg cisvrouwen die ook niet zonder kunnen.
Is dat zo? Ik hoor toch vaak verhalen dat tegenwoordig een neovagina ook zelf vochtig wordt, en dan lijkt me dat toch niet meer nodig?
Grijs_Moeras_Rots

Bericht door Grijs_Moeras_Rots »

Wat dacht je van het verschil zien, littekens etc, of loop ik nou zo ver achter op de hedendaagse techniek...
Zonnig_Kikker_Vallei
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Zonnig_Kikker_Vallei »

Grijs_Moeras_Rots schreef:Wat dacht je van het verschil zien, littekens etc, of loop ik nou zo ver achter op de hedendaagse techniek...
Ik vind het een beetje bot maar eh...

Ja.

En dan nog, de gemiddelde man heeft zelf geen vagina bij de hand om mee te vergelijken. Een 'ervaren' man weet dat elke vagina anders is en een onervaren accepteert alles wat hij ziet. Of ben in nu te cynisch?
Vrolijk_Konijn_Egel

Bericht door Vrolijk_Konijn_Egel »

Daaraan toevoegend, niemand Kijkt echt, geel verblindt.
Vief_Zeehond_Krab

Bericht door Vief_Zeehond_Krab »

Grijs_Moeras_Rots schreef:Wat dacht je van het verschil zien, littekens etc, of loop ik nou zo ver achter op de hedendaagse techniek...
Het zal aan mij liggen, maar als je er niet met een deskundige gynaecologische neus in zit zie je naar een tijd (een jaar?) echt geen littekens of zo, terwijl ook de begroeing echt volstrekt normaal aan ziet. Scheelt wellicht met de operatietechniek maar als het goed gebeurt zie je er na een tijd niets meer van.
Fris_Gans_Klif

Bericht door Fris_Gans_Klif »

Je loopt heel ver achter. Uiteraard Is alles afhankelijk van hoe je geneest. (ik heb bij alle wonden nauwelijks, of minimale, littekens). Om te kunnen zien dat ik een vulva heb dankzij een chirurg moet je er met je neus bovenop zitten. Dichtbij genoeg voor orale seks, en dan heb ik iemand al wel verteld hoe de vork in de steel zit.