Silx

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190516

Silx

Bericht door Anon20190516 »

Hoi,heeft iemand ervaring met silx(tegenwoordig chilly)gezichtsontharings creme....ik gebruik het vrij regelmatig en de beharing lijkt minder te worden,of zou dat suggestie zijn en als ik het 3 dagen niet gebruik weer een dikke vette baardplussnor hebben?ben zo klaar ermee,vooral die grijze waas onder mijn neus,die alleen met een laag foundation enigzins onzichtbaar word na een goede scheerbeurt...sowieso ga ik never nooit meer zonder foundation op mijn gezicht de deur uit :D ps: en borstverstevings/vergrotingscreme,doet dat iets of is het weggegooid geld?ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik van mezelf zonder hormonen al kleine(gevoelige ) borstjes heb.......
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Silx

Bericht door Ylse »

Ik geloof niet zo in al die cremes en dergelijke. Er zijn mensen die zeggen dat ze er baat bij hebben, ik ben daar erg sceptisch over.

De producten zijn vaak erg duur en je moet ze lang gebruiken voor er misschien iets gebeurd. Dus als je geld en tijd hebt zou je het kunnen proberen.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Koop dan een silk'n glide dat is eenmalig aanschaf en stug door zetten bij mij heeft dat ding wonderen vericht.
Verwacht het alleen niet snel het scheelt je iedere keer weer een aantal haren.
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

En wat betreft die borstverstevigings/vergrotingscreme...iemand ervaring ermee?
Veronica

Bericht door Veronica »

Rikki schreef:En wat betreft die borstverstevigings/vergrotingscreme...iemand ervaring ermee?
Die doen niks, net als crèmes tegen rimpels.

Gewoon marketing praatjes ;)
Afbeelding
Bregje

Bericht door Bregje »

Ik ben van die crèmes ook vaak bang dat ze, zeker als je ze regelmatig gebruikt, schadelijk zijn voor je huid. En je wilt juist een mooi glad, goed verzorgd huidje hebben. Verder vind ik die baardschaduw ook erg irritant en iedere dag foundation ook niet erg fijn, dus de ideale oplossing ben ik ook benieuwd naar :)
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Vrees toch dat de laser dan je enige alternatief is. Maar dat had ik al eens gezegd ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
diederique

Bericht door diederique »

Emma schreef:Vrees toch dat de laser dan je enige alternatief is. Maar dat had ik al eens gezegd ;)
Dan zeker voor de grijs en blond uitgevoerden aangevuld met elektrische epilatie (kosten voor de gemiddelde niet meer jonge transgender zo'n 5000 - 6000 eur (10-15 laserbehandelingen en zo'n 40-50 behandelingen elektrische epilatie).
Ik ben bang dat de door jouw bedoelde borstcreme weinig effect heeft -heb nog nooit van iemand gehoord dat het echt structureel wat oplevert. Ga er maar vanuit dat je tzt als je borstgroei achterblijft bij je verwachting dat bedrag effe tiever kunt besteden aan een borstvergroting -kost net zoveel maar het resultaat is zeker.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Bregje

Bericht door Bregje »

Ja maar Emma, de laser is ook niet ideaal, want die doet pijn ;) Dus ideale oplossing nog niet gevonden (en ga ik ook niet vinden, ik blijf nog wel even scheren).
Veronica

Bericht door Veronica »

Bregje schreef:Ja maar Emma, de laser is ook niet ideaal, want die doet pijn ;) Dus ideale oplossing nog niet gevonden (en ga ik ook niet vinden, ik blijf nog wel even scheren).
Daar is verdovende crème voor, verlicht de pijn tijdens lasren.
Afbeelding