Bregje schreef:Ja maar Emma, de laser is ook niet ideaal, want die doet pijn Dus ideale oplossing nog niet gevonden (en ga ik ook niet vinden, ik blijf nog wel even scheren).
En je snijden tijdens het scheren doet geen pijn
Laseren doet mij slechts een kwartiertje pijn in de zes weken. Ik ben masochistisch genoeg om dat te kunnen overleven.
En wie schoon wil zijn moet pijn lijden, het lot aller vrouwen
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Bregje schreef:Ja maar Emma, de laser is ook niet ideaal, want die doet pijn Dus ideale oplossing nog niet gevonden (en ga ik ook niet vinden, ik blijf nog wel even scheren).
Dat vergeet je snel genoeg. En wat is pijn, bij de laser is het vooral bovenlip en een stukje kin die echt pijn doen. En dat is binnen een paar minuten achter de rug.
Vandaag heb ik zelfs de moed gehad me vanochtend eens niet te scheren, gewoon omdat het kan en niemand het ziet... Is het echt wel waard hoor.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
Ylse schreef:
Ik denk dat ik me in heel mijn leven twee keer gesneden heb bij het scheren. En hopelijk wordt ik morgenochtend niet gestraft voor deze uitspraak...
Laseren wie weet ooit. Alles gaat zo snel. Maar ik snap de voordelen wel. Volgens mij kwam er volgend jaar een scheermesje op de markt dat gebaseerd is op laser die zelfs werkt bij lichter gekleurde haren. Misschien wordt dat wel voor mij de ideale oplossing. http://www.telegraaf.nl/digitaal/245515 ... mes__.html
Dat lijkt me een ideale oplossing maar ik ben benieuwd of het doet wat er beloofd wordt.
Maar een permanente oplossing is het niet als ik de uitleg goed begrepen heb..??
Ylse schreef:
Ik denk dat ik me in heel mijn leven twee keer gesneden heb bij het scheren. En hopelijk wordt ik morgenochtend niet gestraft voor deze uitspraak...
Laseren wie weet ooit. Alles gaat zo snel. Maar ik snap de voordelen wel. Volgens mij kwam er volgend jaar een scheermesje op de markt dat gebaseerd is op laser die zelfs werkt bij lichter gekleurde haren. Misschien wordt dat wel voor mij de ideale oplossing. http://www.telegraaf.nl/digitaal/245515 ... mes__.html
Sorry to burst your bubble. Maar dit project is van kickstarter gehaald omdat ze een zeer slecht werkende prototype hadden.
Ylse schreef:
Sorry to burst your bubble. Maar dit project is van kickstarter gehaald omdat ze een zeer slecht werkende prototype hadden.
DAT DING.
Sterker nog joukje, ze hadden geen prototype, daarnaast zou dit nooit kunnen werken op lichte haren aangezien ze diezelfde laser technologie zouden gebruiken als dat bij laseren van je gezicht wordt gebruikt, die dan niet zonder reden door iemand met ervaring wordt gebruikt.
Daarnaast wilden ze technologie gebruiken die nog niet eens bestaat, dit klonk dus als een pure scam.
Ik heb ook die silly silx face ontharings creme. Ik moet zeggen het werkt maar haalt niet alles er meteen af (bij het eerste gebruik). Hoe lang duurt het met silly silx voordat de haartjes weer (te) lang zijn dat je normaal zou scheren?
04-09-21 volledig uit de kast
10-02-22 aanpassing voornaam/geslacht BRP
03-03-22 eerste gesprek de vaart
29-08-22 start HRT
20-09-23 verwijzing SRS
14-12-23 start MKVelsen t.b.v. SRS
23-04-24 SRS bij MKVelsen