Hey, hoo, hallo,
Ik schrijf nu vanaf een vriend van mij. We zijn hier met z'n drieën. Hij, ik en zijn vriendin (mijn beste vriendin) en ze weten allebei van mijn t-zijn.
Toen ik wegging thuis was ik alleen. Ik heb een brief geschreven aan mijn ouders en mijn oudere broer en mijn broertje.
In de brief stond dat ik transgender was. Trillend van de zenuwen ging ik weg en nu zit ik hier. Wachtend op een telefoontje, een sms-je of temninse een whatsappje van thuis, en ik ben misselijk van de zenuwen.
Ik heb nu nog steeds geen reactie en ik ga echt kapot...
In ieder geval, tot volgende keer.
~Arthur
Brief aan mijn ouders
-
Anon20230901
-
Beardelady
Re: Brief aan mijn ouders
Arthur,
Het is inderdaad erg spannend.. Ik wens je alle geluk toe.. En wees trots op jezelf, het is een hele stap die neemt.
Het is inderdaad erg spannend.. Ik wens je alle geluk toe.. En wees trots op jezelf, het is een hele stap die neemt.
-
Anon20230901
Dankjewel, ik ben echt helemaal kapot enzo want m'n moeder reageert niet en ik ben bangJoukje schreef:Arthur,
-
Beardelady
Heb je de brief wel duidelijk in het zicht gelegd?
-
Sam
Wat goed dat je die stap genomen hebt!
Voor je ouders zal het wel even een schok zijn, dus die weten ook misschien niet zo goed wat ze moeten doen .
Ik hoop dat het goed uitpakt voor je, sterkte in ieder geval.
Sam
Voor je ouders zal het wel even een schok zijn, dus die weten ook misschien niet zo goed wat ze moeten doen .
Ik hoop dat het goed uitpakt voor je, sterkte in ieder geval.
Sam
Laatst gewijzigd door Sam op 03 dec 2015, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nathan90
Sterkte man,
Ik weet heel goed hoe je je voelt haha, heb het zelf ook met een brief gedaan.
Ik weet heel goed hoe je je voelt haha, heb het zelf ook met een brief gedaan.
-
Mayke
Fijn dat je er voor uit kan komen.
Hoop voor je dat het allemaal goed mag komen.
Wens je veel sterkte en liefs.
Groetjes Mayke
Hoop voor je dat het allemaal goed mag komen.
Wens je veel sterkte en liefs.
Groetjes Mayke
leef geeft liefde voor al wat leeft
-
Anon20230901
Bedankt iedereen. De brief lag eerst op de tafel bij de TV, maar toen ik thuiskwam (samen met die vrienden, want ik durfde niet alleen) was hij weg, maar niemand had er wat over gezegd...
-
Sam
Ze hebben hem dus gevonden.
Dat ze niet gelijk(overhaast) een reactie gegeven hebben zou er ook op kunnen wijzen dat je ouders eerst goed na willen denken voordat ze erop reageren.
Ik hoop dat ze je snel wat laten weten, maar denk nu in ieder geval nog niet te negatief omdat ze wat tijd nemen om te denken.
Sam
Dat ze niet gelijk(overhaast) een reactie gegeven hebben zou er ook op kunnen wijzen dat je ouders eerst goed na willen denken voordat ze erop reageren.
Ik hoop dat ze je snel wat laten weten, maar denk nu in ieder geval nog niet te negatief omdat ze wat tijd nemen om te denken.
Sam
-
Jannet V
Arthur, het gaat echt wel goed komen, hou dat voor ogen. Maar heel moedig dat je deze stap hebt durven nemen, we weten allemaal hoe verschrikkelijk moeilijk het is.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.