Mijn scheer tips/ritueel! Heb jij er ook nog een paar?
-
Bregje
Re: Mijn scheer tips/ritueel! Heb jij er ook nog een paar?
Zo leren we een hoop bij. Ik vind de scheercreme nog steeds fijn, dus blijf hem gewoon gebruiken. Mijn siliconenopmerking komt trouwens hier vandaan (of ik denk eigenlijk een andere site, maar zelfde idee): http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/lif ... ampoo.html
-
Elisa
Ik scheer me eerst elektrisch en gebruik een zalf (voorgeschreven door dokter) op basis van chlooramfenicol, lanettewas en arachide-olie. Na een half uurtje scheer ik me Fusion Gillette en daarna gebruik in Cicaplast Baume B5 van La Roche-Posay. Dit werkt voor mij tot circa 12 uren lang. Nadien worden de stoppels opnieuw voelbaar, helaas! 2en tip: gebruik nooit eender welke zeep op je aangezicht, steeds zuiver water, zowel koud als warm!
-
liske93
hey dit is best intresand, ik scheer me zelf met haarcondissener gezien het ook verschat voor de huid, maar heb dit echter nognooit geprobeerd in het gezicht omdat ik niet wist of dit wel goed was. zelf wordt ik gek van elkekeer kleinen wondjes naar het scheren zelf met scheerscuim. maar ik ga zeker je tips proberen:)
-
Tanja
- Voornaamwoorden: Zij
Ik scheer me altijd (ik haat het
) eerst electrisch. Vervolgens ga ik onder de douche en doe ik het nogeens met de hand. Ook ik heb een extreem gevoelige huid, maar het moet bij ons natuurlijk gladder dan glad.
Die conditioner ga ik ook eens proberen
Die conditioner ga ik ook eens proberen
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig 
-
Tanja
- Voornaamwoorden: Zij
Heb het geweten....met conditioner werkt het bij mij niet snik. Alles was rood hihi. Gelukkig trekt het weer weg
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig 
-
Veronica
Welke conditioner gebruikte je? Het kan verschillen (of gewoon werkt het inderdaad niet).Tanja schreef:Heb het geweten....met conditioner werkt het bij mij niet snik. Alles was rood hihi. Gelukkig trekt het weer weg
-
Beardelady
Heb je de conditioner in laten trekken? Hoe vaak wissel je van mesje?Tanja schreef:Heb het geweten....met conditioner werkt het bij mij niet snik. Alles was rood hihi. Gelukkig trekt het weer weg
-
leen
Je huid opwarmen voor het scheren met warme handdoeken of speciale gel, geeft ook een gladder resultaat
-
Anon20180311
Hallo dames,
Mss vreemd: Hier een man te horen, maar ken eveneens last van, ongewenste beharing ! Waar
(niet gezicht) ? dat ter zijde ! Opwarmen ( warme handdoek/ met wat dan ook) voor het scheren/ epileren is idd beter !! daar de haarvaatjes open gaan
( warmte) onmiddellijk na, ......! afkoelen met, ( zuiver koud water) sluit de haarvaatjes! Daarna..... gebruik ik, een doekje met wat : Bio-oil / Olijfolie: Goedkoop en glad resultaat ! Ps. dit: scheren/epileren is wel niet dagelijks ! en in afwachting van laserbehandeling !
Grtz Nick
Mss vreemd: Hier een man te horen, maar ken eveneens last van, ongewenste beharing ! Waar
( warmte) onmiddellijk na, ......! afkoelen met, ( zuiver koud water) sluit de haarvaatjes! Daarna..... gebruik ik, een doekje met wat : Bio-oil / Olijfolie: Goedkoop en glad resultaat ! Ps. dit: scheren/epileren is wel niet dagelijks ! en in afwachting van laserbehandeling !
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick