Nieuwe chat! Zie dit topic.

Minderjarigen op het forum.

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
liske93
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 jul 2014, 11:15
Gender: Trans MtF
Locatie: nijmegen

Re: Minderjarigen op het forum.

Bericht door liske93 »

Barbarella schreef:Er wordt door minderjarigen met elkaar afgesproken via dit forum.

Ik vind dat een slechte zaak en ik vind dat er heel snel heel erg hard nagedacht moet worden over hoe daar mee om gegaan moet worden.

Barbarella

barbarella,

ik kom misschien heel bot over tegen over jou maar ik bedoel het niet zo.

maar ik persoonlijk vind dit beetje kortzichtig van je. wat is er mis dat mense ongeacht de leeftijd met elkaar meeten, persoonlijk heb ik hier ook wel behoefte aan mensen van het zelfde te leren kennen. ik zelf ben 22 en durf te wedden als ik hier iemand leer kennen en er mee afspreek dat jij hier nix op zult zeggen als de ander 18+ is geweest. het lijkt net of jij zelf op veel dingen tegen bent, ik zie veel kritiek van je. maar ik denk soms bij me zelf echt van dit gaat nergens om. dan kan ik 2 dingen doen: 1 zo als nu een bericht plaatsen of 2 wat ik met meer mensen heb op deze forum met pepaalde andwoorden negeren en laten gaan verder zoeken naar leuke topics die me aanstaan.

dus alles op een rijtje

mijn mening mensen mogen elkaar gewoon meeten als ze hier behoefte aan hebben.
en ik vind dat je af en toe onnodig kritiek/dinge zecht( ik zie sommige dinge zelf als kritiek maar dit alles is persoonlijk van uit mij)


gr lis
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Minderjarigen op het forum.

Bericht door Emma »

Hoi lis,

Barbarella is niet meer actief op het forum... Ik sluit daarom het onderwerp.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]