...wat gebruiken jullie daarvoor?
Die voor in je BH dan, niet die voor je vulpen of kerstkalkoen. Welke gebruiken jullie en waar haal je ze?
Ik ben na drie jaar hormonen helaas niet gezegend met meer dan net aan een cupje AA, als ik optimistisch meet. Voor een goede verhouding met mijn lichaam is dat gewoon te weinig, en een beetje meer hout voor de deur dan mijn eigen twijgjes helpt wel een boel met als vrouw gelezen worden en ook met mijn zelfvertrouwen. Aangezien de borstvergrotingen nog niet in de verzekering zitten (en ik ook nog niet eens weet of ik het de nadelen waard vind). Behelp ik me met de externe oplossing.
Standaard draag ik al sportbh's met extra padding in de cups. Maar dat vind ik nog steeds niet genoeg. Ik heb dus ook van die fameuze silicone 'kipfiletjes', in twee variaties.
- De eerste zijn wat heet 'cleavage boosters' vrij kleine en vooral stugge stukken silicone die je onderin je bh-cup steekt voor extra push-up. Naar mijn gevoel zijn ze te stug, en te hoekig voor mij. Ze zijn eerder geschikt om van een C een D te maken en boobshelf te creëren dan van een AA een A of B, ik heb te weinig zacht borstweefsel voor het juiste effect.
- De tweede set zijn meer van die volledige cups die over je borst heen vallen, in elk geval de tepel bedekken en min of meer zelfklevend zijn. Dat werkt al beter.
Van allebei vind ik het jammer dat ze een beetje zweterig aanvoelen, je huid ademt niet echt lekker met zo'n stuk silicone. Voor een avondje is dat best te doen, maar voor dagelijks gebruik vind ik dat wat minder. Moet ik er wel even bij zeggen dat het allebei goedkope H&M/Primark kwaliteit is. Ik ben dus eigenlijk opzoek naar wat beter kwaliteit oplossingen hiervoor.
Die vullingen hè...
-
Danielle
Die vullingen hè...
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Elisa
Re: Die vullingen hè...
Ik gebruik al jaren borstprothesen van Amoena (serie Contact Set). Deze zijn in principe zelfklevend, maar hebben bijgeleverde pads waarmee je ze ook niet-klevend kan gebruiken. Het enige dat je dan moet doen is deze pads wekelijks in een sopje delicaat wassen na ze van de klevende prothesen verwijderd te hebben. Amoena's zijn niet goedkoop en worden frequent bij borstamputaties door medisch onderlegden voorgeschreven.
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik heb de mijne hier gekocht, zijn goede kwaliteit en niet duur.
http://www.marktplaats.nl/a/diversen/zo ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/diversen/zo ... ousPage=lr
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Anon20190122
Leg mij eens uit welke nadelen een borstvergroting zou moeten hebben want ik heb al ruim 19 jaar een D cup het enige dat ik heb ondervonden is dat ik niet meer op mijn buik kan slapen!
-
Anon20210626
Er s een kans op scheuren en lekkages , met als gevolg siliconen die ingekapseld worden in het lichaam of juist niet . Gevolgen zijn misvormingen en Hele pijnlijke plaatsen . De gelekte siliconen zijn zeer moeilijk of eigenlijk niet te verwijderen dus de gevolgen zijn Eigenlijk chronisch te noemen . Voor info google eens op bijvoorbeeld PIP inplantaten .
19 jaar is lang overigens ........ Er zijn er velen die eerder het advies kregen de implantaten te laten vervangen .
Renée
19 jaar is lang overigens ........ Er zijn er velen die eerder het advies kregen de implantaten te laten vervangen .
Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Danielle
Nadelen:tanisha schreef:Leg mij eens uit welke nadelen een borstvergroting zou moeten hebben want ik heb al ruim 19 jaar een D cup het enige dat ik heb ondervonden is dat ik niet meer op mijn buik kan slapen!
- Chirurgische ingreep met nasleep en risico's van dien.
- Littekens.
- Kans op lekkage/inkapselen van de implantaten.
- Niet natuurlijk uitziend of aanvoelend resultaat.
- Het moeten laten verwijderen of vervangen van de implantaten, met alle medische en financiële risico's van dien.
- (mogelijk) Niet meer op mijn buik kunnen slapen.
- Ik kan het niet betalen (en of het weer in de verzekering komt is nog afwachten).
Omdat het financieel voor mij vooralsnog onbereikbaar is heb ik me ook nooit heel erg in de materie verdiept. Dit zijn de nadelen die ik zo kan noemen.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Anon20190122
De littekens zijn bij mij aan de ene kant wat beter zichtbaar als aan de andere kant waar je het zo goed als niet ziet.
Voor de rest van je punten zou ik me geen zorgen maken!
Voor de rest van je punten zou ik me geen zorgen maken!
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik heb een jaar of wat de kipfiletjes van Hunkemoller gebruikt. Wel één keer voor nieuwe vervangen, en natuurlijk regelmatig gereinigd. Ik kreeg er als ik niet oplette van die schuurplekken van.
Vorig jaar, toen mijn cupmaat ergens tussen een grote A en een kleine B kwam, ben ik overgestapt op padded BH's van H&M, cup B. Die zijn niet zo duur, en ik had de hoop ze misschien nog weg te moeten gooien.
Dat laatste is niet nodig, helaas. Maar met deze BH's, waar ik nu een klein voorraadje van heb bijgekocht, is mijn bescheiden voorgeveltje wel net groot genoeg...
Vorig jaar, toen mijn cupmaat ergens tussen een grote A en een kleine B kwam, ben ik overgestapt op padded BH's van H&M, cup B. Die zijn niet zo duur, en ik had de hoop ze misschien nog weg te moeten gooien.
Dat laatste is niet nodig, helaas. Maar met deze BH's, waar ik nu een klein voorraadje van heb bijgekocht, is mijn bescheiden voorgeveltje wel net groot genoeg...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Janice
Iemand een idee of borstprotheses nog in 2016 in het pakket komen?
-
Veronica
Ik denk dat als de plannen doorgaan dit niet eerder dan in 2017 gaat gebeuren.Janice schreef:Iemand een idee of borstprotheses nog in 2016 in het pakket komen?