Samantha schreef:Danielle schreef:Jammer dat dit topic weer uitdraait op VU-bashen. Het is een soort Godwin: naarmate een discussie langer duurt zal men op het handelen van het VUmc Genderteam in gaan hakken.
Niemand basht hier werk jij voor het VUMC ofzo? Ik merk dat je al hun enorm op alle fronten obterecht beschermd.
Zo is mijn srs bij hun mis gegaan en ja fouten gebeuren maar als je vervolgens bewert als arts dat het vanzelf geneest na een interne bloeding dan is er iets flink mis.
Ik ging met spoed naar andere ziekenhuis omdat de interne bloeding erger werdt en daar deden ze wel iets aan.
En ja ik ben een juridische procedure tegen het VU en de betreffende arts omdat dit gewon niet kan!
Er worden feiten op tafel gelegd door mensen, VU is niet perfect echter dat is het probleem niet, hun lakse gedrag en manier van werken echter wel.
Het doet mij denken aan de tech wereldje waar mensen allemaal beweren dat (voorbeeld) de iPhone de perfecte smartphone is en waar iedereen die dat tegenspreekt
OOK AL IS HET DE WAARHEID de grond ingeduwd wordt als basher en leugenaar.
Hetzelfde met het VU, de meesten en dus ook ik zitten ermee opgeschept en in mijn eigen geval heb ik geen andere keuze (en er zullen genoeg anderen zijn die ook het maar mee moeten doen bij het VU) echter betekend dat niet dat het allemaal leuk en aardig is en allemaal super goed, klagen mag indien terecht en nodig.
Sterker nog, in het geval van VU zou iedereen met een terechte klacht dat hardop moeten zeggen, VU heeft een flinke monopolie en zelfs instanties en huisartsen gaan te vaak hun handjes ervan af halen en jouw als transgender doorsturen naar het VU, juist daarom is er tegengeluid nodig zodat dit probleem op welke manier dan ook opgelost wordt door of het VU te dwingen hun werk goed te doen of dat die monopolie verdwijnt.
Ik ben VU tot zover dankbaar en als ik werkelijk over iedere ding zou klagen dat hun echt verkeerd doen, dan zou ik heel misschien bashen...
Al vrees ik dat zelfs dan ik niet bash omdat ik feiten spreek, er is werkelijk 1 ding waar ik enorm veel over te klagen heb en de rest, de rest zie ik deels door de vingers zodat ik spoedig van het VU
af ben.
@Samantha, ik vraag mij al langere tijd af of Danielle niet toevallig bij het VU werkt, of wie weet sponsoren ze haar of heeft ze aandelen in zitten, ja ik bedoel het sarcastisch maar het zou zomaar de waarheid kunnen zijn...
Betreffende jouw SRS, ik vind het heel erg voor je en succes met de juridische weg, ik hoop dat het je lukt echter repareert het de fysieke en mentale schade niet vrees ik, dat is het ergste.
(overigens is Samantha niet de enige bij wie het misging, ik heb wel vaker mensen gesproken bij wie de SRS mis ging alleen niet zo erg als wat Samantha hier benoemt)
@Danielle, niemand die hier loopt te bashen, mensen vertellen wat ze meemaken en als dat
JOUW niet bevalt, lees deze topic dan
NIET.