Spijtoptanten

Pas ik nou in een hokje of niet?
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Spijtoptanten

Bericht door Emma »

Danielle schreef: Het topic is inmiddels uitgedraaid op het affakkelen van het VUmc, waar het forumbeheer zelf vrolijk aan meedoet, het gaat niet meer over de originele vraagstelling.
Dat affakkelen is jouw interpretatie. Er zijn genoeg argumenten aangedragen, dus van affakkelen is wat mij betreft geen sprake. Dat we afdrijven van de oorspronkelijke post, okee. Maar zijn hier nooit heel strak op on-topic antwoorden geweest en nu dus ook niet.

Ik hou me het recht voor ook gewoon mee te doen aan en discussie. Als het toch al niet van dankbaarheid overlopende werk van forumadmin inhoudt dat ik ook nog eens mijn mond moet houden, dan houdt het snel op hoor. Het enige is dat als ik actief in een topic meng, ik niet zomaar meer de admin kan uithangen. Ik heb nogal een hekel aan machtsmisbruik.
Danielle schreef:
Veronica schreef: deze topic
*dit topic
Consequente taalfout van je, toegegeven: je schrijft het altijd zo, dat dan weer wel.
En dat is op de persoon spelen. Dat doen we hier niet. Maar gezien mijn opmerking hiervoor laat ik de beoordeling aan een andere admin.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Over de definitie van spijtoptant en welk oorzaken daar aan ten grondslag zouden (kunnen) liggenen en welke als zodanig aangemerkt zouden mogen worden wordt verschillend gedacht Danielle, en van eenzijdigheid is naar mijn mening in geen enkele context sprake. Bovendien kan men er niets op tegen hebben dat men de eigen mening onderbouwt, en aan die weerleggen ook niet, houdt het daar dan ook aub bij...

grts Daniéla
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 14 jan 2016, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Veronica

Bericht door Veronica »

Danielle schreef:
Veronica schreef: deze topic
*dit topic
1. Consequente taalfout van je, toegegeven: je schrijft het altijd zo, dat dan weer wel.

2. Verder beschuldig ik hier niemand van liegen of bedrog. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat de moeilijkheden die hier genoemd worden onwaar zijn, ik ga er dan ook vanuit dat het feitelijk allemaal precies zo is. Mijn ervaringen met het genderteam zijn ook niet allemaal rozengeur en maneschijn, alle reden om aan te nemen dat het vaak zat (te vaak dus) fout gaat. Echter is het hier weer uitgelopen op een van de vele 'klaag hier over het VUmc' topics, in plaats van dat er gepraat wordt over: '"Hoe vaak wordt er ten onrechte een diagnose genderdysforie gesteld en behandeld? Of was het om andere redenen beter geen transitie te doen."

3. Oh en mijn link met het VUmc? Ik ben er redelijk tevreden patiënt. Verder heb ik een ex-collega uit een vroegere baan die een tijdje voor het kankeronderzoekscentrum heeft gewerkt, die ik er ooit eens in de wandelgangen tegenkwam. Dat is het wel, teleurstellend niet?
1. Klopt helaas en daar heb ik mijn hele leven last al van en kan er verder weinig aan doen.

2. Aangezien ik over liegen begon, het was niet naar jouw gericht maar algemeen naar de mensen die dat wel doen uit de gehele Nederlandse T gemeenschap.

3. Teleurstelling? Nee, het was altijd al een sarcastische opmerking geweest.

*Veronica gaat terug on-topic, moge anderen dat ook doen*
Afbeelding
Eveliene

Bericht door Eveliene »

Alsof Kanhai alles is. Die komt doodleuk gemaakte afspraken wat betreft de operatie niet na. wat bashen betreft heeft Danielle gelijk, dat word steeds erger maar goed dat is t-ned nu eenmaal.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Dat van Kanhai is inderdaad ook bijzonder ernstig...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Zolang de VU mensen niet serieus neemt is er van bashen geen spraken! :fpalm:
Ilse

Bericht door Ilse »

Samantha schreef: Zo is mijn srs bij hun mis gegaan en ja fouten gebeuren maar als je vervolgens bewert als arts dat het vanzelf geneest na een interne bloeding dan is er iets flink mis.

Ik ging met spoed naar andere ziekenhuis omdat de interne bloeding erger werdt en daar deden ze wel iets aan.

En ja ik ben een juridische procedure tegen het VU en de betreffende arts omdat dit gewon niet kan!
hoop wel dat alles goed gekomen is Samantha.
welke arts had jij toen dan?
Groetjes,
Ilse
Amy

Bericht door Amy »

Eveliene schreef:Alsof Kanhai alles is. Die komt doodleuk gemaakte afspraken wat betreft de operatie niet na. wat bashen betreft heeft Danielle gelijk, dat word steeds erger maar goed dat is t-ned nu eenmaal.
Emma schreef:Dat van Kanhai is inderdaad ook bijzonder ernstig...
Kunnen jullie hier meer over vertellen?
Ik zat er zelf aan te denken om naar hem te gaan voor SRS en ik heb nog geen negatieve dingen over hem gelezen, ben dus erg geinteresseerd in ervaringen met hem of zijn werk.
Eveliene

Bericht door Eveliene »

Hij maakt mooie vagina's maar komt gemaakte afspraken niet na. Volgens de VU moest er een vagina gemaakt worden met darm waarna Kanhai zei dat hij dat met huid uit de buik zou doen. Eenmaal uit de operatiekamer bleek ook dat niet gebruikt en vertelde hij dat er een diepte van 14cm was. Heel raar als je nagaat dat bij hard uitrekken een lengte van 8cm ontstond. Bij de eerste controle nog eens gevraagd naar de diepte waarna hij zei dat het 12 was en bij de tweede controle had hij het over 10cm. Thuis haalde ze 8cm en nu door geweld te gebruiken wat verkeerd is haalt ze bijna 10cm.

Op de vraag waarom hij niet volgens afspraak heeft gewerkt krijgt ze geen antwoord want dan word hij boos en heeft ineens haast. Intussen zit ze met een beperkte diepte waar geen chirurg iets aan wil veranderen.

Heel jammer want het ziet er na nog maar drie maanden al zo ontzettend goed uit.
Tanja
Voornaamwoorden: Zij

Bericht door Tanja »

Ik ben nog zeker niet in de laatste fase maar ben erg blij dat het VU bestaat. Mocht deze afdeling nooit opgericht zijn hadden velen in Nederland nu toch een probleem.

God, was ik maar vast zover :cry:
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig :hbeat: