Nieuwe chat! Zie dit topic.

Stemoperatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Stemoperatie

Bericht door diederique »

Caitlyn schreef:Maar waarom België als wij het geluk hebben dat er een super goede chirurg is in het vu ? Je hoeft dan nauwelijks wat te regelen en je krijgt optimaal resultaat . Laat je niet leiden door commercie
Tenzij er natuurlijk combinaties van andere redenen zijn om voor Belgie te kiezen (reistijd, resultaat, prijs, wachttijd, methodiek).
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Stemoperatie

Bericht door Janice »

Inderdaad, ik heb helaas mijn afspraak bij de kno moeten verzetten naar april, zal dan eens informeren naar alle opties en methodes. Het is voor mij wel noodzakelijk om een operatie te laten uitvoeren.
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Stemoperatie

Bericht door Ilse »

Wat ik begrepen heb van Eveline, is dat het gewoon in het UZ Gent wordt uitgevoerd en zij geholpen was door dr. Bonte.
Het genoemde bedrag schijnt ook te kloppen en schijnt daar echt niet zo duur te zijn, dus een mooie optie toch.
Groetjes,
Ilse
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Stemoperatie

Bericht door Cait »

ik heb 0 euro betaald, het kan vrij vlot geregeld worden en het resultaat kan nou niet echt beter....alleen reistijd zou dus een punt kunnen zijn lijkt mij zo.
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Stemoperatie

Bericht door Janice »

Hoe is het met je stem Caitlyn?
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Stemoperatie

Bericht door Cait »

Poe zeg , was daar niet zo veel mee bezig ivm srs . Heb mezelf niet opgenomen. Hoe het klinkt kunnen Lara, Amy ,suikerklontje
en Mirthe het best beoordelen omdat zij het vaak gehoord hebben . Verder maak ik geregeld ademsteun fouten waardoor ik last krijg van mijn keel/stem.
Nuraya
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 okt 2013, 19:50
Gender: Trans MtF

Re: Stemoperatie

Bericht door Nuraya »

Caitlyn schreef:Ik heb 3 weken geleden een stembanden operatie gedaan in het vu , daarvoor heb ik ook een kort protocol gevolgt . Deze is helemaal vergoed . Een stemband operatie is zo'n 7500 euro .
Ow! Hoe is het gegaan? Heb je nu een distinctief vrouwelijke stem?
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Stemoperatie

Bericht door Cait »

Ik geloof het wel :p. Ik doe geen moeite of inspanning en mensen spreken met vrouw aan ( ook aan telefoon ) . Dus dan vermoed ik dat geen zorgen hoef te maken . ( ik maak me altijd druk om alles )
Nuraya
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 okt 2013, 19:50
Gender: Trans MtF

Re: Stemoperatie

Bericht door Nuraya »

Cait schreef:Ik geloof het wel :p. Ik doe geen moeite of inspanning en mensen spreken met vrouw aan ( ook aan telefoon ) . Dus dan vermoed ik dat geen zorgen hoef te maken . ( ik maak me altijd druk om alles )
'

Aww echt super leuk voor je!! =]

Geniet lekker van je stem hihi. Ik vraag me af, kan je nu ook hoger zingen en.. gillen, je weet wel als hoe we dat vroeger ook konden toen we jonger waren. AAAAAAAAAAAAAAAAA. hihihi