Hoi,
Hoop dat deze topic hier goed neer zet, kon ook geen topic vind hier voor.
Ik heb donderdag (28 Januari) mijn eerst diagnostische gesprek,
maar nu weet ik niet wat voor kleding ik aan moet doen??
Heb het liefst een jurk aan daar ben ik echt mij zelf in
of is het TE als ik dat de eerste keer aan trek??
Liefs Marloes.
niet weten wat aan moet eerste diagnostische gesprek.
-
marloes.25
niet weten wat aan moet eerste diagnostische gesprek.
Geef wat je echt graag wilt nooit op. Het is soms moeilijk om te wachten, maar het is veel erger om spijt te hebben.
-
Anon20190122
Re: niet weten wat aan moet eerste diagnostische gesprek.
In ieder geval geen zomer jurkje daar is het nog wat frisjes voor! :occasion-snowman:
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Gewoon aan doen, waar jij je prettig bij voelt.
Irene
-
Veronica
Jezelf zijn wie jij je werkelijk voelt?
Best logisch hoor
Best logisch hoor
-
Anon20210626
Ik kleed mij, afhankelijk hoe ik kan . Als ik een dag vrij heb genomen gewoon mezelf dus . Maar ik ga ook wel eens even tussendoor in mijn werk en dan tsja de werkbroek blijft aan even als de zee modieuze , not , veiligheidsschoenen maar daarboven draag ik op mijn werk die dag even niet de bedrijfssweater....... Maar wat ik zelf wil en me dan lekker invoel . Ik ga mij niet verkleden maar zoek de gulden middenweg . Ach make up draag ik altijd wel ,ook op de bouw maar net even netter als ik een afspraak heb .
Het maakt niets uit , draag dus waar je je lekker invoelt of wat de verdere dag functioneel is .
Het maakt niets uit , draag dus waar je je lekker invoelt of wat de verdere dag functioneel is .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Jannet V
Je geeft het antwoord zelf al Marloes, een jurk dus want daar ben je jezelf in. Niet twijfelen gewoon aantrekken wat je het fijnste vind. (doen alle vrouwen)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
marloes.25
Dank je wel voor de tips.
zal aan trekken wat in mijn goed in voel (soms het wel moeilijk is) .
maak nog wel ff een foto wat ik aan heb gedaan.
zal aan trekken wat in mijn goed in voel (soms het wel moeilijk is) .
maak nog wel ff een foto wat ik aan heb gedaan.
Geef wat je echt graag wilt nooit op. Het is soms moeilijk om te wachten, maar het is veel erger om spijt te hebben.
-
marloes.25
Hey hoi,
Hier mijn foto wat ik donderdag aan had bij mijn diagnostische gesprek.
http://myalbum.com/album/YdDwKDUzdImR
moerloes.
Hier mijn foto wat ik donderdag aan had bij mijn diagnostische gesprek.
http://myalbum.com/album/YdDwKDUzdImR
moerloes.
-
Hakuna
Wat een toeval, ik heb op de 31 maart as mijn start van de diagnostiek, en weet eigenlijk al wat ik wil aandoen. Ik zal dan een donkerblauw of donkergroen jurkje aanhebben van Cora Kemperman (mijn favoriete merk) met een zwarte suède legging eronder. Uiteraard is mijn haar in een mooie lange zijvlecht, mijn nagels gelakt en laat ik mij zoals gebruikelijk van mijn beste vrouwelijke kant zien.
In de trein van het zuiden naar Amsterdam mag iedereen mijn vrouwelijkheid zien, wat ik trouwens ook gewoon dagelijks al doe. Tijdens de intake in het VUmc was ik gewoon geheel als vrouw gekleed in het restaurant en niemand viel het op of keek naar mij.
In de trein van het zuiden naar Amsterdam mag iedereen mijn vrouwelijkheid zien, wat ik trouwens ook gewoon dagelijks al doe. Tijdens de intake in het VUmc was ik gewoon geheel als vrouw gekleed in het restaurant en niemand viel het op of keek naar mij.
-
Esther..
Dan heb je je goed gekleed en opgemaakt en val je dus niet opHakuna schreef:In de trein van het zuiden naar Amsterdam mag iedereen mijn vrouwelijkheid zien, wat ik trouwens ook gewoon dagelijks al doe. Tijdens de intake in het VUmc was ik gewoon geheel als vrouw gekleed in het restaurant en niemand viel het op of keek naar mij.
Klinkt misschien raar maar dat is juist wat je wil bereiken.
Soms denk ik wel eens dat wij ons zelf er drukker over maken dan de 'enge buitenwereld'