Ik was zelf ook aan het rondkijken voor borstprothesen maar de prijsverschillen zijn echt enorm, van enkele tientjes tot bijna 600 euro. (Aphrodite) die laatste wordt van gezegd dat je die 24 uur kan dragen en dat ze echt aanvoelen. maar goed, dan kan net zo goed ook een verkoop praatje zijn.
Ik zoek dus iets wat een zo natuurlijk mogelijke look geeft, cup-c vermoed ik, ik heb geen borstgroei van mezelf want ik heb nog geen hormonen.
Wat ik me vooral afvraag is of het enorme prijsverschil gerechtvaardigd is, ik ben iemand die graag het beste heeft, maar het dubbele betalen voor een merknaam of voor een marginaal kwaliteitsverschil doe ik dus niet.
Maar als blijkt dat die dure ook echt op meerdere fronten beter zijn, zoals look and feel, levensduur, bestendigheid tegen chemicaliën zoals oliën en vetten (mocht het met make-up en crème in aanraking komen) dan zal ik dat zeker overwegen.
Die vullingen hè...
-
Blue
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
-
Fiona
Re: Die vullingen hè...
Ik had een paar gratis tweede hands gekregen van iemand die verschillende cups had. Ze waren van Amoena. Ik wilde graag nieuwe hebben en die heb ik nu. Het voelt heel natuurlijk en neemt ook de warmte van je lichaam op. Ik ging naar de boutiek om te informeren wat ze kosten. Per stuk ongeveer 225 euro d-cup. Per paar dus ongeveer 450 euro. Omdat ik toen al officieel geregistreerd stond als vrouw en ik ook in behandeling was kwam ze er meteen aan met een paar nieuwe. Ze vertelde me dat ze voor mijn zijn. Ik mocht ze meteen meenemen. Ik moest wel even lang mijn huisarts voor een verwijsbrief naar haar boutiek. En inderdaad mijn zorgverzekering heeft ze helemaal vergoed zonder een eigen bijdrage te betalen. Ik denk dat heel veel dit niet weten. Ik gebruik ze nu niet altijd meer omdat mijn borsten aardig gaan groeien en ze de ruimte moet gunnen. Ik zal hier even de link plaatsen waar ik ze heb gekregen.
http://www.aftercareboutique-emmen.nl
Je kunt haar beter even mailen voor een afspraak of om te vragen of er een dealer bij jou in de buurt zit.
http://www.aftercareboutique-emmen.nl
Je kunt haar beter even mailen voor een afspraak of om te vragen of er een dealer bij jou in de buurt zit.
-
Vera
Ik heb bijna een jaar geleden DIAMOND by Amolux Borst protheses gekocht, nadat ik een heletijd met goedkope borst prothese heb rondgelopen. Het verschil voel je meteen. Naast dat de nieuwe zelf klevend zijn (membraam) en daardoor niet verschuiven, voelen ze heerlijk zacht en realistisch aan. Ook kan je bij de duurdere de tepels kiezen die je het beste passen (formaat en kleur). Ze werden bij mij geleverd met speciaal schoonmaak materiaal en een borsteltje om ze te onderhouden. Enige nadeel wat ik kan bedenken is de prijs...Blue schreef:Ik was zelf ook aan het rondkijken voor borstprothesen maar de prijsverschillen zijn echt enorm, van enkele tientjes tot bijna 600 euro. (Aphrodite) die laatste wordt van gezegd dat je die 24 uur kan dragen en dat ze echt aanvoelen. maar goed, dan kan net zo goed ook een verkoop praatje zijn.
Ik zoek dus iets wat een zo natuurlijk mogelijke look geeft, cup-c vermoed ik, ik heb geen borstgroei van mezelf want ik heb nog geen hormonen.
Wat ik me vooral afvraag is of het enorme prijsverschil gerechtvaardigd is, ik ben iemand die graag het beste heeft, maar het dubbele betalen voor een merknaam of voor een marginaal kwaliteitsverschil doe ik dus niet.
Maar als blijkt dat die dure ook echt op meerdere fronten beter zijn, zoals look and feel, levensduur, bestendigheid tegen chemicaliën zoals oliën en vetten (mocht het met make-up en crème in aanraking komen) dan zal ik dat zeker overwegen.
http://www.special-trade.eu/amolux/brea ... iamond.php
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
-
Danielle
Die prijs is wel een ding. Heeft iemand ervaring met vergoeding vanuit (aanvullende) zorgverzekering? Ik heb de vraag ondertussen ook al uitstaan bij mijn verzekeraar.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
doll89
met een super push up bh heb je ook als je bijna of geen borstgroei hebt toch een mooie vorm, want er zit heel veel vulling in.. voordat ik mijn borsten kreeg gebruikte ik altijd de super push up bh's van H&M, dus niet de gewone push up bhs, gewoon leeg en dan een maat kiezen met cup C ofzo, heel natuurlijk en dan lijkt het net of je een grote B hebt, zelfs als je niks hebt.
-
jennifer-1973
Ik gebruik helemaal niets gewoon plat van voren want meisjes voor de pubertijd hadden ook geen borsten dat kwam in de pubertijd , en ik hoop zodra ik hormonen mag gaan nemen dat de voorkant dan wel in een dergelijke mate vrouwelijke vormen aan zal gaan nemen
-
Anon20180501
Ik ken ook volwassen vrouwen met kleine tot zeer kleine borstjes, en daarmee bedoel ik niet expliciet mezelf.. 
Jij ook een prettig weekend, het mijne begint nu, in het café...
grts Daniéla
Jij ook een prettig weekend, het mijne begint nu, in het café...
grts Daniéla
-
Blue
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Okay ik heb de sprong maar gemaakt. en heb gekozen voor de borst protheses van Aphrodite. Samen met verkoopster bepaald dat voor mijn lichaamsbouw de C cup het meest geschikt is.
Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben en voelen zeer realistisch aan. Hoewel ik natuurlijk weet dat ze niet echt zijn geeft het me echt het gevoel "compleet" te zijn.
Ze zijn niet goedkoop maar ik moet er wel bij vermelden dat het totaal niet te vergelijken is met vullingen van een paar tientjes.
Geen moment spijt van in ieder geval.
Natuurlijk hoop ik dat ik ze op een gegeven moment niet meer nodig heb maar dat is nog ver weg. (Diag fase is net van start gegaan bij VU)
Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben en voelen zeer realistisch aan. Hoewel ik natuurlijk weet dat ze niet echt zijn geeft het me echt het gevoel "compleet" te zijn.
Ze zijn niet goedkoop maar ik moet er wel bij vermelden dat het totaal niet te vergelijken is met vullingen van een paar tientjes.
Geen moment spijt van in ieder geval.
Natuurlijk hoop ik dat ik ze op een gegeven moment niet meer nodig heb maar dat is nog ver weg. (Diag fase is net van start gegaan bij VU)
-
Jannet V
Heel lang was ik er van overtuigd dat de vulling of een verhullende bh voldoende zou kunnen zijn. Een poosje terug heb ik toch besloten een borstvergroting te laten doen. Dat zomerjurkje, die mooie bikini en dat leuke nachthemd gaven de doorslag. AA was me toch een beetje te weinig om me zeker genoeg te kunnen voelen in bepaalde situaties. Ooit hoopte ik nog dat het zou lukken om te wachten totdat het wel weer vergoed zou worden. Vorig jaar heb ik besloten om het zelf te betalen nu ik nog een optimaal rendement kan halen uit de belastingaftrek.
Dus binnenkort...
Dus binnenkort...
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Esther..
Gefeliciteerd alvast Jannet!