Hij is een zij seizoen 2
-
Elise
Re: Hij is een zij seizoen 2
Ik heb nu een paar afleveringen gezien. Ik vind het best een leuk en interessant programma. Alleen die tussenstukjes met die vragen op papier vind ik een beetje een erg hoog BNN gehalte hebben.
-
Veronica
Die tussenstukjes zijn helaas wel de vragen die de "normale" mensen denken te kunnen stellen en dat vaak genoeg ook doen.Elise schreef:Ik heb nu een paar afleveringen gezien. Ik vind het best een leuk en interessant programma. Alleen die tussenstukjes met die vragen op papier vind ik een beetje een erg hoog BNN gehalte hebben.
-
Elise
Ik denk dat ik het daarom ook een overbodige toevoeging vond. Maar ik snap je puntVeronica schreef: Die tussenstukjes zijn helaas wel de vragen die de "normale" mensen denken te kunnen stellen en dat vaak genoeg ook doen.
-
Veronica
Je kan het inderdaad als overbodig zien, maar op deze manier laten ze wel zien hoe belachelijk onbeschoft die vragen zijn, veel mensen die zo'n vraag stellen bedenken zich niet wat voor een impact het heeft, maar als ze het achteraf op TV zien merken ook hun dat die vragen not done zijn.Elise schreef:Ik denk dat ik het daarom ook een overbodige toevoeging vond. Maar ik snap je puntVeronica schreef: Die tussenstukjes zijn helaas wel de vragen die de "normale" mensen denken te kunnen stellen en dat vaak genoeg ook doen.
-
Elise
Laten zien dat dit soort vragen onbeschoft zijn is natuurlijk een nobel streven. Ik weet alleen niet of dit de goeie manier was om dat punt in het programma duidelijk te maken.Veronica schreef: Je kan het inderdaad als overbodig zien, maar op deze manier laten ze wel zien hoe belachelijk onbeschoft die vragen zijn, veel mensen die zo'n vraag stellen bedenken zich niet wat voor een impact het heeft, maar als ze het achteraf op TV zien merken ook hun dat die vragen not done zijn.
-
Veronica
-
Elise
Ik denk dat het effect van het programma in zijn geheel zeker positief zal zijn.Veronica schreef:Geen idee, wij komen achteraf pas achter wat de eventuele effect is.
-
Jessy
...of ze vinden het juist grappig dat hun belachelijke vraag uitgezonden werd. Kan ook weer twee kanten hebben vrees ikVeronica schreef:Je kan het inderdaad als overbodig zien, maar op deze manier laten ze wel zien hoe belachelijk onbeschoft die vragen zijn, veel mensen die zo'n vraag stellen bedenken zich niet wat voor een impact het heeft, maar als ze het achteraf op TV zien merken ook hun dat die vragen not done zijn.
Maar ik snap wat je wil zeggen en waarom het wellicht ook gedaan is, meer gericht op de gemiddelde mens. Voor ons niet zo interessant omdat wij wellicht meer interesse hebben in de vooruitgang te zien in de levens van de transgenders die worden gevolgd.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Bregje
Loena was vandaag voor het eerst in beeld en nog erg kort ook. Jammer. Ik had graag meer van haar gezien.
Nog even over die vragen: ik kreeg er vanavond weer een van mijn ouders: of ik de nagellak wel weghaalde als ik naar een klant ga die ze toevallig kennen. En dan hebben we het over een net kleurtje. Ik geloof dat ik duidelijk genoeg gereageerd heb...
Nog even over die vragen: ik kreeg er vanavond weer een van mijn ouders: of ik de nagellak wel weghaalde als ik naar een klant ga die ze toevallig kennen. En dan hebben we het over een net kleurtje. Ik geloof dat ik duidelijk genoeg gereageerd heb...
-
Nikki
Heerlijk programma, ècht een verademing 
En mijn god zeg... wat is Loena mooi (ik kan het niet helpen)
En mijn god zeg... wat is Loena mooi (ik kan het niet helpen)
Happiness isnt a destination, its a journey