Huishoudbeurs
-
Anon20190516
Huishoudbeurs
Toevallig nog iemand die zaterdag 27 of zondag 28 februari naar de huishoudbeurs gaat?misschien leuk om daar dan af te spreken?!gr.Rikki 
-
Bregje
Re: Huishoudbeurs
Dat zou zeker leuk zijn alleen zit dat weekend al helemaal vol. Veel plezier daar!
-
Alice
Als kind ben ik een paar keer met mijn moeder naar huishoudbeurzen geweest, vond ik wel leuk.
Het kwam een keer uit dat ik naar de VU moest en de huishoudbeurs in de RAI was.
Ben naar de RAI geweest, nooit meer!!! Totale afknapper!!!
Tip, als het even kan ga als man dan hoef je niet in een hele, hele, lage rij te staan als je naar het toilet wil gaan. Vrouwen mogen geen gebruik maken van de heren toiletten.
Doe scheenbeschermers en schoenen met stalenneuzen aan i.v.m. rolkarretjes.
Als je gaat wens ik je een gezellige dag toe.
Het kwam een keer uit dat ik naar de VU moest en de huishoudbeurs in de RAI was.
Ben naar de RAI geweest, nooit meer!!! Totale afknapper!!!
Tip, als het even kan ga als man dan hoef je niet in een hele, hele, lage rij te staan als je naar het toilet wil gaan. Vrouwen mogen geen gebruik maken van de heren toiletten.
Doe scheenbeschermers en schoenen met stalenneuzen aan i.v.m. rolkarretjes.
Als je gaat wens ik je een gezellige dag toe.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
-
Anon20190516
Alice,als man????euh ik ben geen man hoor.leef volledig als vrouw met dito kleding,make-up,lang haar,tas,hakken enzenz...ik moet er niet aan denken me ooit nog te moeten presenteren als het verkeerde geslacht.bovendien zijn er volgens mij meerdere toiletten in het rai-complex,maar in de rij staan is ook niet zo erg.ik ga nu voor het 3e jaar heen en zo erg is het er niet ,alsof het 1 grote slachting is met alleen maar vrouwen die zich wild met hun ellebogen om zich heen banen is echt een zeer overdreven voorstelling..het is vooral een gezellig dagje uit.had gewoon geen zin weer alleen te moeten,maar ach zou er zo langzamerhand aan gewend moeten zijn dat ik overal alleen heen moet,omdat nooit iemand zin/tijd heeft
-
Alice
Rikki, dat ik wat negatief was over de Huishoudbeurs in de RAI kan mede oorzaak hebben dat ik daar binnen kwam na een rondje psycholoog en endocrinoloog bij de VU. Er zijn mensen die dit opbeurend vinden maar er zijn ook mensen, waaronder ik, dit als iets onaangenaams ervaren. Ik was dus al wat negatief ingesteld toen ik daar de RAI binnen stapte.
Wat mij heel erg ergerde waren de boodschappentrolleys, miljoenen, die allemaal over mijn tenen en tegen mijn schenen moesten rijden en stoten.
Hoever je mijn advies om als man te gaan serieus moet nemen? Natuurlijk verwacht ik niet dat iemand dit gaat doen (FtM, oké).
Er is wel een afspraak met mijzelf dat ik in noodgevallen mij flexibel op mag stellen betreffende mijn genderidentiteit. Toiletgang kan een noodgeval zijn. Het is niet mijn ding maar als ik nodig naar een toilet moet en de toiletten aan de juiste zijde zijn bezet en er is een toilet vrij aan de ander zijde dan maak ik er gebruik van, te tapdansen in een rij voor de toiletten is niet mijn idee. En destijds in de RAI waren er serieuze rijen voor de damestoiletten.
Alleen gaan kan ook z’n voordelen hebben je kunt zo lang of kort blijver staan/kijken bij een stand die je leuk vind, als je weg wilt of langer wilt blijven kan dat zonder overleg.
Nogmaals, maak er een gezellige dag van.
Wat mij heel erg ergerde waren de boodschappentrolleys, miljoenen, die allemaal over mijn tenen en tegen mijn schenen moesten rijden en stoten.
Hoever je mijn advies om als man te gaan serieus moet nemen? Natuurlijk verwacht ik niet dat iemand dit gaat doen (FtM, oké).
Er is wel een afspraak met mijzelf dat ik in noodgevallen mij flexibel op mag stellen betreffende mijn genderidentiteit. Toiletgang kan een noodgeval zijn. Het is niet mijn ding maar als ik nodig naar een toilet moet en de toiletten aan de juiste zijde zijn bezet en er is een toilet vrij aan de ander zijde dan maak ik er gebruik van, te tapdansen in een rij voor de toiletten is niet mijn idee. En destijds in de RAI waren er serieuze rijen voor de damestoiletten.
Alleen gaan kan ook z’n voordelen hebben je kunt zo lang of kort blijver staan/kijken bij een stand die je leuk vind, als je weg wilt of langer wilt blijven kan dat zonder overleg.
Nogmaals, maak er een gezellige dag van.
Alice;
"Computer Says No"
"Computer Says No"
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Dit jaar gaat het niet meer worden, maar ik heb hem ook nog op mijn bucketlist staan, ga dan wel met een of meerdere vriendinnen.
Irene
-
Anon20190516
Helaas heb ik 2 mannelijke vrienden die ik 1 keer in de week zie als ze op de koffie komen,maar die zijn met geen stok naar de huishoudbeurs te krijgen.1 vriendin die het momenteel zo druk heeft dat ze onmogelijk mee kan en de andere vriendin is helaas geen kontakt meer mee door ruzie..dusssss..........voor de 3e keer op rij maar weer alleen naar de huishoudbeurs.