Hoe groot is de transfobie en cisseksisme nou in Nederland?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Veronica

Re: Hoe groot is de transfobie en cisseksisme nou in Nederla

Bericht door Veronica »

pauline schreef:
Veronica schreef: Mensen zijn soms te kieskeurig, ze gaan af op de "verpakking" (buitenkant) in plaats van de "inhoud" (iemand als persoon), veel mensen zijn vrij dom en te kieskeurig op dat gebeid, is net zoals dat de meeste rijke mensen alleen een relatie met een rijk persoon willen...
Logisch, want de kloof tussen arm en rijk is niet alleen een kloof in geld maar ook in cultuur en leefstijl. (uitzonderingen daargelaten)
zo ook voor trans - Bio (uitzonderingen daargelaten)
Dat eerste klopt, rijke mensen leven meestal anders dan armere mensen, echter leven de meeste transvrouwen voor 99% (of meer) net zo normaal als een normale vrouw, en als dat niet het geval is licht dat vooral aan de maatschappij (bijvoorbeeld werkloos zijn op basis van trans zijn).

Terug naar rijke mensen, hun zijn net als "de boer" ze willen niks anders proberen op basis van nonsens redenen.
Afbeelding
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Rijkdom/rijk zijn zit niet in geld, maar in de rijkdom/rijk zijn der passie !

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
pauline

Bericht door pauline »

Veronica schreef: Terug naar rijke mensen, hun zijn net als "de boer" ze willen niks anders proberen op basis van nonsens redenen.
Ik heb een andere ervaring, het heeft niets te maken met de boer, die niet vreet wat die niet kent, maar met een dosis gezond verstand.

Nick schreef:Rijkdom/rijk zijn zit niet in geld, maar in de rijkdom/rijk zijn der passie !

Rijkdom en geluk heeft idd niets met Geld te maken, maar rijk zijn wel. Hierbij ging het om geld en materiële waarde die iemand bezit.
Veronica

Bericht door Veronica »

Rijk of arm, niemand van beide heeft meer gezond verstand dan een ander.

Het is weldegelijk het boer verhaal, rijke mensen vinden zichzelf vaak (niet altijd) "te goed" om een levensstijl van iemand die niet rijk is te uitproberen of volgen.

Precies net als met "de boer" die iets niet wil eten omdat hij het vies vindt, maar het nog nooit heeft geproefd, het is puur en alleen gebaseerd op "wat diegene" vindt met een vleugje ego in het geval van rijke mensen...

En dat grijp ik niet uit de lucht, dit zijn grotendeels de woorden van mensen uit die wereldje, ik dacht zelf vroeger dat het elders aan lag.
Afbeelding
Anon20180311

Wat mij persoonlijk betreft, is persoonlijke waarde, meer waard dan welke materiele waarde dan ook !
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Veronica

Bericht door Veronica »

Nick schreef:Wat mij persoonlijk betreft, is persoonlijke waarde, meer waard dan welke materiele waarde dan ook !
Waren er maar mensen die de wereld zo bekijken, ik voel mij af en toe een uitgestorven soort als het om mensen gaat, voor mij is iemand als persoon belangrijker dan geslacht/afkomst/geaardheid en ga zo door.

Enige uitzonderingen zijn mensen die mij niet normaal willen behandelen aangezien ik die mijd, zo ook pedofielen aangezien ik daar fel tegen ben.
Afbeelding
pauline

Bericht door pauline »

Nick schreef:Wat mij persoonlijk betreft, is persoonlijke waarde, meer waard dan welke materiele waarde dan ook !
Dat is het ook!
Toch blijft het een feit dat als je geboren bent als dubbeltje zul je nooit een kwartje worden.
Het vreemde is dat juist mensen met minder geld van mening zijn dat rijke mensen kortzichtig zijn en zich niet openstellen voor een leven met een arm iemand.
Vaak gebeurt dat wel, maar het loopt bijna altijd uit op een fiasco en een gevecht om het geld. (uitzonderingen daargelaten)
Het is dus gewoon een dosis gezond verstand om die 2 lagen in de bevolking gescheiden te houden.
Anon20180311

Pauline zeg dat niet tegen mij ! Want ik heb/kom niets tekort ! Daar zorgde ik zelf voor. Niet mamma/pappa en dan ken je ook immers pas de waarde van iets te hebben/kunnen zelf te verdienen/verwerven i.p.v. van dat gewoon te krijgen door/via ! Er voor te werken en het zelf kunnen verdienen is veel waardevoller, dan iets zomaar te krijgen ! Dat is pas gezond verstand die niet te koop, voor geboren rijkelui !

Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 28 feb 2016, 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Alice

Bericht door Alice »

Even een onderbreking voor de muziek,

"Toch blijft het een feit dat als je geboren bent als dubbeltje zul je nooit een kwartje worden."

Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Veronica

Bericht door Veronica »

Nick schreef:Pauline zeg dat niet tegen mij ! Want ik heb/kom niets tekort ! Daar zorgde ik zelf voor. Niet mamma/pappa en dan ken je ook immers pas de waarde van iets te hebben/kunnen zelf te verdienen/verwerven i.p.v. van dat gewoon te krijgen door/via ! Er voor te werken en het zelf kunnen verdienen is veel waardevoller, dan iets zomaar te krijgen ! Dat pas gezond verstand die niet te koop is door rijkelui !

Klopt, moest zelf altijd overal zelf voor werken en achteraf gaf dat ook plezier, het was echt van mij en dankzij mij en niet zoals de meeste van mij klasgenoten die destijds alles van ouders kregen en zelf te lui waren om te werken.

Uitzondering is 1 persoon die ik ken, beide ouders hebben ruim 500.000 per jaar aan inkomen, ze leven normaal in een rijtjeshuis en hun kinderen krijgen wat nodig is maar dingen als nieuwe kleding of telefoon, daar werken ze zelf voor.

@Pauline, ik had een betere mening over rijkere mensen vroeger, tot ik achterkwam dat de meesten weldegelijk kortzichtig zijn en armere mensen minder vinden.

Daarnaast ben je als dubbeltje of kwartje gewoon een munt, het is de achterlijke mensheid die regeltjes verzint dat dit een dubbeltje is (vrouw) en dat een kwartje (man) maar beide zijn gewoon een munt (mens/persoon).

Onzinnige hokjes denken dus.
Afbeelding