Caitlyn Jenner krijgt eigen lippenstift

Nieuwsberichten
Alice

Re: Caitlyn Jenner krijgt eigen lippenstift

Bericht door Alice »

http://www.maccosmetics.com/
M•A•C’s credo is ALL AGES, ALL RACES, ALL SEXES.
Founded in 1987, the M•A•C AIDS Fund has historically supported the transgender community, particularly those affected by HIV/AIDS.
To date, the M•A•C AIDS Fund has donated more than 24 million dollars to support HIV prevention, care and treatment, as well as efforts to address stigma and discrimination of the LGBTQ community via grant-giving to organizations like the Los Angeles LGBT Center and the Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender Community Center in New York City.
M•A•C recognizes the diverse needs and issues facing the transgender communities and is proud to partner with Caitlyn Jenner in order to increase its support of these vital programs.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Cait

Bericht door Cait »

Ik vind het vooral vervelend dat mensen constant aan mij vragen of ik caitlyn als grote voorbeeld heb genomen .......Ik was al caitlyn voordat jenner überhaupt op nieuws was . Ik word continu met haar gekoppeld ...
Veronica

Bericht door Veronica »

Caitlyn schreef:Ik vind het vooral vervelend dat mensen constant aan mij vragen of ik caitlyn als grote voorbeeld heb genomen .......Ik was al caitlyn voordat jenner überhaupt op nieuws was . Ik word continu met haar gekoppeld ...
Had ik gelukkig maar 1 keer meegemaakt, diegene keek mij verbaasd aan toen ik zei dat ik al als vrouw leefde toen Jenner (bij wijze van) een verre fantasie van Caitlyn was.

Ik zie Jenner absoluut niet als een voorbeeld (niemand trouwens).

Sterker nog, dat constante "zoek een transgenders boegbeeld" gedoe begint irritant te worden, transgenders hebben geen boegbeeld nodig en zeker niet ZO iemand, transgenders komen er beter vanaf op eigen kracht of in groepen en niet op basis van 1 mediageil persoon.

(Pff even afkoelen, ik heb een vreselijke Caitlyn Jenner allergie)
Afbeelding
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Laat het los , Caitlyn , dat is eigenlijk het enige wat erover te zeggen valt ...
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
LunaWeisse

Bericht door LunaWeisse »

Op zich zou een of liefst meerdere bekendheden die trans zijn best goed zijn zodat meer mensen zich een realistischer beeld vormen van transen niet eens zo slecht zijn, zeker als ze een beetje 'likable' zijn, net zoals Ellen DeGeneres bijgedragen heeft aan homo en lesbienne acceptatie in Amerika.

Dat is dus het probleem, Jenner is absoluut geen realistisch voorbeeld, en ook niet echt sympathiek. Ze mag er best zijn hoor, ze doet maar, maar het is irritant dat je daar nu gelijk mee wordt vergeleken (is mij ook al gebeurd, door m'n eigen vader nog wel, al denk ik dat dat beeld nu wel weg is. Hoop ik.).

Ik heb zelf geen bekend persoon nodig om als voorbeeld te nemen, maar er zijn wel een paar higher-profile transen die ik wel leuk vind, zoals Isley Reust, Jamie Clayton en Laverne Cox.
Aan de andere kant zou het gewoon zo moeten zijn dat het echt helemaal niet uitmaakt wat je bent, want lgbt heeft natuurlijk geen ruk te maken met hoe je als persoon bent, hoe goed je presteert in sport, of je goed kan acteren of wat dan ook. Maargoed, zover zijn we nog niet.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Alice

Bericht door Alice »

Jenner als boegbeeld, ze heeft zich zelf daartoe gepromoveerd en waar een (groot?) gedeelte van de transgender gemeente niet zo gelukkig mee is.

Een tijd geleden was er de Kelly van Big Brother hype. Waarbij Kelly duidelijk aangaf dat ze geheel geen transgender boegbeeld wilde zijn.
Het heeft wel aangezet dat over transgenders werd gesproken, zij het meestal in de meest negatieve zin. Hoe meer er werd gesproken, meer aandacht kwam voor transgenders is er ook, na een tijd, meer begrip ontstaan voor transgenders met als mijlpaal de nieuwe Transgender wet.

Dus op een bepaald opzicht is het niet zo slecht dat er een ‘gezicht’ opstaat die het transgender problematiek aankaart bij het grote publiek.

En je weet, zelfs slechte reclame is reclame.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Cait

Bericht door Cait »

Verkeerd beeld reclame , wat mensen mee krijgen van Kelly en jenner is ' ombouwen ' en ' nep '
Veronica

Bericht door Veronica »

Caitlyn schreef:Verkeerd beeld reclame , wat mensen mee krijgen van Kelly en jenner is ' ombouwen ' en ' nep '
Alleen zoekt Kelly geen tot weinig aandacht terwijl Jenner mediageil is...

"The Kardashians" ziekte is dus besmettelijk, zie Jenner.
Afbeelding
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Alleen zoekt Kelly geen tot weinig aandacht
Nou.. uhm, kan je tegelijk typen en popcorn eten...? :)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb trouwens geen problemen met wat mensen doen, ook niet als ze de media opzoeken om welke reden dan ook. Bovendien ga ik ervan uit dat één of een zwerm zwaluwen in de ether nog geen zomer maken en dat de beste manier om onze diversiteit over te brengen is jezelf te blijven en te doen en laten wat je zelf wil.