Vergeleken met Caitlyn Jenner.Daniéla schreef:Nou.. uhm, kan je tegelijk typen en popcorn eten...?Alleen zoekt Kelly geen tot weinig aandacht
Dat terzijde, ik negeer Jenner, ik doe alsof ze niet bestaat maar als ik dan achteraf hoor "omdat Caitlyn dit, dan zijn ALLE transgenders dat en zus" dan schiet dat mij het verkeerde keelgat in, mensen lijken onterecht transgenders met Jenner te vergelijken en creëren een verkeerd beeld en als je mensen vraagt wat ze van transgenders vonden voordat Caitlyn bestond durven sommigen (gelukkig klein aantal mensen) zelfs te stellen dat transgenders een "hype" zijn en Caitlyn hun voorbeeld is.
(Net zoiets als icebucket challenge, transgenders doen Jenner na en later waait "het over" en worden transgenders normaal).
Nou hoorde ik dat paar mensen zeggen maar ik vind het uberhaupt zorgwekkend dat er mensen zijn die zo over transgenders denken door Jenner, ligt niet zozeer aan Jenner als aan die mensen zelf.
Wat ik wel begrijpelijk vind is dat "het normale volk" Jenner moe wordt, wordt ik zelf ook en mensen worden sowiso mediageile mensen moe, maar sommigen worden ook transgender moe hierdoor...
Hopelijk waait Caitlyn Jenner spoedig en voor altijd over net zoals Conchita Wurst, met die laatste werd ik ook al vergeleken tot het overwaaide.