Hormonen stoppen vóór de SRS

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Hormonen stoppen vóór de SRS

Bericht door Alice »

‘Vroeger’ >20 jaar geleden, kreeg ik, na mijn srs operatie, zolang ik nog niet mobiel was anti stollingsinjecties en s’nachts steunkousen aan.
Over mijn hormoon gebruik, daar ik geen ethinylestradiol gebruikte mocht ik zelf beslissen of ik er mee stopte en zo ja wanneer. Was een Duits protocol geldig in dat ziekenhuis.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Hormonen stoppen vóór de SRS

Bericht door Eveliene »

In het ziekenhuis kreeg ik elke dag een trobose prik en dat voel je amper. Ik heb eigenlijk helemaal geen slechte ervaringen met het VUmc, dankzij Jos nog net voor de patientenstop in het traject gerold en iedereen is altijd erg aardig en meewerkend geweest.
Wat de uiteindelijke srs betreft is er ook niks negatiefs te melden anders dat dat mijn eigen oude lichaam wat moeite heeft met hetstellen maar uiterlijk ziet het er heel realistisch uit, alles zit op de goede plek.
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Hormonen stoppen vóór de SRS

Bericht door Veronica »

Daniéla schreef:
Ik zie het wel . Ik zou af en toe ook wel eens een positief verhaal willen horen . Gewoon om iemand eens een beetje zelfvertrouwen te geven .
Daar heb je gelijk in Renée en gelukkig voeg je de daad ook meteen bij het woord, dat zouden meer mensen mogen doen, maar waar blijven ze, en waarom zou je als je niets te klagen hebt... ;)
Zo'n persoon was ik, ik had in het begin niks te klagen over het VU.

Totdat ik mijn adamsappel correctie wou, ook nadat Jos weg was ging het vaker in mijn geval mis bij hun en als de kers op de taart dat gezeik van hun waarom ik voorlopig geen SRS wil.

Ik vond het VU juist heel goed, tot er dingen mis gingen.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Plaats reactie