Caitlyn Jenner krijgt eigen lippenstift

Nieuwsberichten
Cait

Re: Caitlyn Jenner krijgt eigen lippenstift

Bericht door Cait »

Ik heb ook mijn eigen lipstift , maar dan wel met naam van Max factor erop
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Nou volgens mij heb je er wel meer als een Caitlyn maar geweldig droge opmerking! :wship:
doll89

Bericht door doll89 »

Jeetje wat een reacties zeg.. We/Jullie willen toch ook gewoon geaccepteerd worden. Waarom accepteren jullie haar dan niet? Live and let live. Als je al die reacties achter elkaar leest is het net alsof je leest hoe iemand gepest wordt in een meidenclubje of op een middelbare school.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Ze mag van mij hoor. Maar daar zeg je wel een goed ding , gewoon geaccepteerd worden ...... is dit gewoon dan ?
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Veronica

Bericht door Veronica »

doll89 schreef:Jeetje wat een reacties zeg.. We/Jullie willen toch ook gewoon geaccepteerd worden. Waarom accepteren jullie haar dan niet? Live and let live. Als je al die reacties achter elkaar leest is het net alsof je leest hoe iemand gepest wordt in een meidenclubje of op een middelbare school.
Dan snap je het punt van de meeste reacties niet, er is een reden dat sommige transgenders zo over haar denken.

Als transgender accepteer ik haar, ze is gewoon een trans maar het gaat om haar "over the top Kardashian" gedrag, als je de Kardashians kent zou je beter begrijpen waarom haar gedrag sommigen niet bevalt.
Afbeelding
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Veronica schreef: maar het gaat om haar "over the top Kardashian" gedrag, als je de Kardashians kent zou je beter begrijpen waarom haar gedrag sommigen niet bevalt.
al ken ik de kardashians wel of niet (antwoord is niet), wat interesseert het mij eigenlijk toch..? Er lopen wel meer van dit soort Kardashians types rond.. en nog erger :roll:
Veronica

Bericht door Veronica »

Irene schreef:
Veronica schreef: maar het gaat om haar "over the top Kardashian" gedrag, als je de Kardashians kent zou je beter begrijpen waarom haar gedrag sommigen niet bevalt.
al ken ik de kardashians wel of niet (antwoord is niet), wat interesseert het mij eigenlijk toch..? Er lopen wel meer van dit soort Kardashians types rond.. en nog erger :roll:
Omdat mensen ons onterecht met zo niemand vergelijken, zelfs vandaag kreeg ik dat weer te horen ("dus Caitlyn Jenner is jouw boegbeeld als transgender?")

Nee, Caitlyn Jenner is een transgender die verslaafd is aan aandacht en waar ik eindelijk eens niet mee vergeleken wil worden.

Hoe sneller dat gehele Jenner gedoe wegwaait, hoe beter.

Betreffende The Kardashians, praktisch geen enkele meisje wordt daarmee vergeleken, in het geval van transgenders is dat helaas wel het geval dat mensen transgenders met Jenner vergelijken (gelukkig niet iedereen doet dat)

Trouwens waarom iedere keer weer dat gesprek over Caitlyn? Er zijn transgenders die met een reden iets tegen Caitlyn haar gedrag hebben, laat die mensen ook gewoon leven net als diegenen die Caitlyn "aanbidden" of er gewoon niks tegen hebben en eventueel negeren.

Ik negeer haar, het is de omgeving die mij elke keer mee lastig valt.
Afbeelding
Cait

Bericht door Cait »

Ook al snap ik wel dat mensen mij aanbidden uiteraard . ;)
Maar idd ik word er ook wel eens mee vergeleken of,denken dat ik haar zo cool vind dat ik haar naam heb gekozen ofzo .....zucht
doll89

Bericht door doll89 »

Veronica schreef:
doll89 schreef:Jeetje wat een reacties zeg.. We/Jullie willen toch ook gewoon geaccepteerd worden. Waarom accepteren jullie haar dan niet? Live and let live. Als je al die reacties achter elkaar leest is het net alsof je leest hoe iemand gepest wordt in een meidenclubje of op een middelbare school.
Dan snap je het punt van de meeste reacties niet, er is een reden dat sommige transgenders zo over haar denken.

Als transgender accepteer ik haar, ze is gewoon een trans maar het gaat om haar "over the top Kardashian" gedrag, als je de Kardashians kent zou je beter begrijpen waarom haar gedrag sommigen niet bevalt.
Denk dat ik ze beter ken dan jij, maar als je episode 1 van season 2 van I Am Cait even bekijkt, die afgelopen zondag is uitgezonden, begrijp je mij ook. Heb je er uberhaupt een aflevering van gezien?
Veronica

Bericht door Veronica »

Helaas heb ik die serie wel gezien.

Mijn mening is milder geworden erdoor, maar niet veel.
Afbeelding