Digitale correspondentie?

Psychologen en procedures
Nate

Digitale correspondentie?

Bericht door Nate »

Hey iedereen!

Een tijd terug heb ik via e-mail contact opgenomen met het VUmc voor wat informatie, en kreeg ik binnen een paar dagen antwoord.

Nu heb ik 24 februari mijn verwijsbrief van mijn huisarts gemailed naar [email protected], waarvan ik geen enkele bevestiging of iets dergelijks heb ontvangen, dus besloot ik op 7 maart dezelfde e-mail naar [email protected] te sturen. Nu kreeg ik de standaard 'Informatie'-bevestiging.

Ik denk cool, ik had gewoon het verkeerde e-mailadres gebruikt, dom van me, jammer dan.
Aight, ik hoor het vast wel wanneer ze het in goede orde hebben ontvangen.
... Alleen hoor ik daar dus niks van.

(tl;dr: ) Mijn vraag aan jullie is dus, is het normaal dat je bij je aanmelding überhaupt al best lang moet wachten op antwoord? (Ik had echt niet verwacht al concrete antwoorden te krijgen ofzo, maar had ik ook geen simpele 'thanks, we hebben je e-mail in goede orde ontvangen en laten je het weten indien we je willen spreken' mogen verwachten? :?

Thanks!
SophiaW

Re: Digitale correspondentie?

Bericht door SophiaW »

Misschien is het een optie om even te bellen om te vragen of je aangemeld bent?

Communicatie is volgens mij niet het sterkste punt van het vu.
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Ik heb begrepen dat ze bezig zijn met de digitalisering van hun patientengegevens, daar kan het mis gegaan zijn.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Nate

Bericht door Nate »

Yeah, ik weet het niet... Maar het klinkt als een beter idee...
Alleen jammer dat ik behoorlijk awkward ben met telefoongesprekken :cry:

Maar ik ga het morgen denk ik maar eens proberen inderdaad. Thanks, Sophia!

Dat zal het dan wel zijn idd... Dankjewel Ylse!
Matt

Bericht door Matt »

Ik was in augustus door mijn huisarts aangemeld en ik heb nooit iets van ze gehoord totdat ik een datum kreeg voor mijn intake. Ook hadden ze niet gereageerd op mijn mailtjes. Ik kreeg gewoon ineens een telefoontje dat ik boven aan de lijst stond.
Nate

Bericht door Nate »

Hey Sven,

Wow, da's best wel vreemd gegaan dan...
(Wel chill trouwens om verteld te worden dat je bovenaan de lijst staat dan haha)

Ik denk dat ik toch maar effe ga proberen te bellen, want zit me anders alleen maar af te vragen of er wel iets met m'n aanmelding gedaan wordt.

Thanks voor je comment!
Matt

Bericht door Matt »

Ja dat is wel slim, ze kunnen je dan vast meer informatie geven en dan heb je hopelijk ook wat minder vragen. :D
Beardelady

Bericht door Beardelady »

Hoi,

Van wat ik van mijn huisarts begrepen heb, kan de huisarts alleen middels een digitaal loket je verwijzen naar de Genderpoli. Een "ouderwetse" brief is niet voldoende en wordt dus ook niks mee gedaan.

Daarbij krijg je geen bevestiging van inschrijving, behalve dat je op een gegeven moment gebeld wordt door de Genderpoli voor de intake en de afspraak met de doktor. Wel is het handig om een week na de huisarts je verwezen heeft even te bellen en te vragen of alles in goede orde is ontvangen.

P.s.
Mijn huisarts had mijn tel nummer niet doorgegeven (wordt vaker vergeten door huisartsen werd mij verteld). Het was dus handig dat ik even belde, anders hadden ze geen contact met mij kunnen opnemen voor de intake ;)
Nate

Bericht door Nate »

Oh, that's just great :|
Mijn huisarts kan dat dus niet, ik vroeg al of hij dat niet via e-mail of iets dergelijks kon doen, maar nee dus.

Maar goed, ik zal ze wel een belletje geven en vragen hoe dat zit dan.

Thanks, Joukje!
Citizen Erased

Bericht door Citizen Erased »

Bellen voor de zekerheid kan geen kwaad. Ik kreeg ook alleen een telefoontje voor de intake met een datum. En toen stond ik daar, had ik volgens de dame achter de balie geen afspraak :snooty: