hrt en koffie?
-
Robyn
hrt en koffie?
is (veel) koffie hinderlijk voor de werking voor hrt of zijn de resultaten ervan puur genetisch bepaald? ik drink best wel veel koffie per dag en borstgroei? welke borstgroei? 
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Veronica
Re: hrt en koffie?
*Veronica drinkt hele dag koffie*
Koffie en hrt gaan prima samen aldus mijn endo, te veel koffie zal eerder ongezond zijn voor je gezondheid en als je gevoelig bent voor je hartritme dan dat het de werking van hrt zal beïnvloeden.
Natuurlijk is iedereen anders, niet iedereen zal in het algemeen last krijgen van koffie.
*te veel koffie = 5 of meer koppen per dag
Koffie en hrt gaan prima samen aldus mijn endo, te veel koffie zal eerder ongezond zijn voor je gezondheid en als je gevoelig bent voor je hartritme dan dat het de werking van hrt zal beïnvloeden.
Natuurlijk is iedereen anders, niet iedereen zal in het algemeen last krijgen van koffie.
*te veel koffie = 5 of meer koppen per dag
-
Janice
Wat grappig dat je dit draadje hebt geopend, ik heb me dit namelijk ook weleens afgevraagd en ik ben het op meerdere t-fora tegengekomen namelijk: dat het wel degelijk een effect op hormonen heeft. Misschien eens stoppen om te kijken of het helpt?
Hoe is het verder met de verandering ben je tevreden?
-
diederique
Drie maanden of nog meer zonder koffie? Dat lijkt me toch een zware opgave; althans voor mijzelf.Janice schreef:Wat grappig dat je dit draadje hebt geopend, ik heb me dit namelijk ook weleens afgevraagd en ik ben het op meerdere t-fora tegengekomen namelijk: dat het wel degelijk een effect op hormonen heeft. Misschien eens stoppen om te kijken of het helpt?
Laatst gewijzigd door diederique op 20 mar 2016, 21:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Veronica
Ik heb tijdens hrt ongeveer 3 weken geen koffie gedronken, geen verschil gemerkt behalve dat ik iedere ochtend net een zombie wasdiederique schreef:Drie maanden of nog meer zonder koffie? Dat lijkt me toch een zware opgave; althans voor mij zelf.Janice schreef:Wat grappig dat je dit draadje hebt geopend, ik heb me dit namelijk ook weleens afgevraagd en ik ben het op meerdere t-fora tegengekomen namelijk: dat het wel degelijk een effect op hormonen heeft. Misschien eens stoppen om te kijken of het helpt?
-
SophiaW
Leuk onderwerp!
Ik heb op dezelfde dag als dat ik met HRT mocht beginnen (toevallig) mijn eerste koffieautomaat gekocht! Hij maakt echt super lekkere koffie en ik kan niet meer zonder
Ik hou van cappuccino
Of het de werking van HRT tegengaat, geen idee. Maar alcohol gaat ook de werking van HRT tegen. Soms moet je keuzes maken in het leven, en vrijwel niemand maakt altijd de meest gezonde keuze haha. Hoewel koffie, mits je het met mate drinkt echt niet zo slecht voor je is hoor. Ik betwijfel of het de werking van HRT significant beinvloed als je het met mate drinkt. (dus geen 5 kopjes per dag).
Hoewel je algehele eet- en drinkpatroon je HRT volgens mij wel beïnvloedt, is koffie daar maar een klein onderdeel van.
Groetjes,
Sophia
Ik heb op dezelfde dag als dat ik met HRT mocht beginnen (toevallig) mijn eerste koffieautomaat gekocht! Hij maakt echt super lekkere koffie en ik kan niet meer zonder
Ik hou van cappuccino
Of het de werking van HRT tegengaat, geen idee. Maar alcohol gaat ook de werking van HRT tegen. Soms moet je keuzes maken in het leven, en vrijwel niemand maakt altijd de meest gezonde keuze haha. Hoewel koffie, mits je het met mate drinkt echt niet zo slecht voor je is hoor. Ik betwijfel of het de werking van HRT significant beinvloed als je het met mate drinkt. (dus geen 5 kopjes per dag).
Hoewel je algehele eet- en drinkpatroon je HRT volgens mij wel beïnvloedt, is koffie daar maar een klein onderdeel van.
Groetjes,
Sophia
-
Cait
Ach , ik drink veel koffie , ik drink veel bier...Pff niet te veel zorgen maken over je voeding hoor .. in bier zit overigens hop , wat goed is voor borst groei 
-
Robyn
-
Anon20190122
Koffie drink je pas veel als je ik kannen gaat rekenen! 
-
Jennifer W
Ik hoop het niet....
Maar hoe dan ook.....ik ben al gestopt met roken omwille dit proces, heb een veel gezonder eet patroon aangemeten....
.....dus van mijn koffie blijft men maar mooi af!...haha
(eerlijk gezegd zou dat best wat minder mogen, of in in ieder geval overstappen op zwarte koffie ipv met suiker en melk....)
Geen idee of het ook echt iets uitmaakt m.b.t. hrt....borstgroei gaat prima overigens...
Maar hoe dan ook.....ik ben al gestopt met roken omwille dit proces, heb een veel gezonder eet patroon aangemeten....
.....dus van mijn koffie blijft men maar mooi af!...haha
(eerlijk gezegd zou dat best wat minder mogen, of in in ieder geval overstappen op zwarte koffie ipv met suiker en melk....)
Geen idee of het ook echt iets uitmaakt m.b.t. hrt....borstgroei gaat prima overigens...