TV tip; Dr. Phil, A military cop's confession to his family

Nieuwsberichten
Alice

TV tip; Dr. Phil, A military cop's confession to his family

Bericht door Alice »

Dr. Phil, A military cop's confession to his family.

RTL 8, 5 april 2016, 23:32 - 00:22 uur
RTL 4, 6 april 2016, 17:05 - 18:00 uur
RTL 4, 7 april 2016, 09:05 - 10:00 uur

Gary was verbijsterd toen zijn neef Zach onthulde dat hij een transgender is en nu als vrouw door het leven gaat met de naam Steph. Gary gelooft dat het een ziekte is en dat het verkeerd is om een transgender te zijn. Hoe zal Gary reageren als hij Steph voor het eerst ontmoet?

http://www.drphil.com/shows/show/2429
http://community.drphil.com/boards/?EntryID=40691

http://www.dailymotion.com/video/x38jmsj
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Jannet V

Re: TV tip; Dr. Phil, A military cop's confession to his fam

Bericht door Jannet V »

Dank je voor de tip Alice, normaal kijk ik nooit naar Dr. Phil maar deze wil ik wel even zien.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Alice

Bericht door Alice »

Interessante show.

Goed dat er een zekere nadruk werd gelegd hoe het voor een relatie is om, vaak uit het niets, te vernemen dat men van geslacht wenst te veranderen.
Welke schade er aangericht kan worden zeker als het op de wijze gaat van; 'ik ben nu transgender en ga in transitie en jij/jullie MOET dit accepteren, over en out'.

Je kiest er niet voor om transgender te zijn maar hoe je er mee omgaat, wat je er mee doet, heb je wel in eigen hand.

Jammer dat het einde op Dr. Phils way afgeraffeld werd. Wel heeft Dr. Phil geleerd, hij maakt een opmerking toen er gezegd werd dat zij, Kristin Beck, geen HET is maar ZIJ. Bij eerdere uitzendingen liet hij zulke opmerkingen aan zich voorbijgaan tet woede van de transgender gemeenschap.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Net gekeken. Heel erg mooi hoe ook de andere kant werd belicht. In eerste instantie vond ik haar oom een stugge l.. maar gaandeweg begon ik hem toch wel heel erg goed te begrijpen. En het laat maar weer zien hoe ook wij rekening met onze geliefden dienen te houden. Jammer dat het in drie kwartier gepropt moest worden, toen het opgang kwam was het al weer afgelopen.
Een aanrader! Morgenochtend nogmaals op RTL 4, 9.05 - 10.00
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Tanja
Voornaamwoorden: Zij

Bericht door Tanja »

Heb het ook gezien.
Amerikanen zijn echt niet zo ruimdenkend als wij Europeanen.
Zeker de oom, die toch weer terugviel op God.
Aan de andere kant heeft deze persoon het wel erg drastisch aangepakt.
Maar ja, heb je al jaren een relatie dan komt het bij 99 procent keihard aan.
Ik spreek uit ervaring.
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig :hbeat: