Geurtjes

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Suikerklontje
Berichten: 161
Lid geworden op: 10 mar 2016, 19:57
Gender: Vrouw

Geurtjes

Bericht door Suikerklontje »

Een beetje een genant onderwerp, maar het moet eventjes :p. Mijn SRS en het herstel er van is goed verlopen. De zwellingen hebben, en nog steeds, lang aangehouden. Mijn binnenste schaamlippen zagen er uit als twee tegen elkaar geplakte roze cheetos en bij het staan en lopen voelde ik ze zo hard drukken dat het pijn deed.

Dat heb ik nu niet meer. Kan veel makkelijker lopen en staan nu de binnenste schaamlippen minder gezwollen zijn. Weliswaar heb ik nu een ander.. vies probleempje. Ik spoel regelmatig en na het plassen maak ik het altijd schoon, maar er blijft een sterk geurtje hangen. Laatst zag ik dat ik tussen de binnen en buitenste lippen smegma aanmaak en ik hoop dat dit geen permanent iets is? Ik ga er van uit dat het een fase is maar herkent iemand dit en heb je tips om de geur te verminderen?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Geurtjes

Bericht door Anon20180501 »

Fijn dat het allemaal zo goed verlopen is Suikerklontje. Wat jij aanziet voor smegma is volgens mij wondpus tgv een ontstekinkje, had ik korte tijd last van rond mijn clitoris en is vanzelf over gegaan. Daar heeft denk ik die geur ook mee te maken dus die zal op den duur ook wel verdwijnen. Maar ik zou het wel melden als je op controle gaat, wie weet is het toch iets anders.
Suikerklontje
Berichten: 161
Lid geworden op: 10 mar 2016, 19:57
Gender: Vrouw

Re: Geurtjes

Bericht door Suikerklontje »

Dank je voor je reactie!

Het gaat om de ruimte tussen mijn binnen en buitenste lippen in. En denk als ik wond pus met smegma vergelijk dat het wel smegma is. Het is eerder wittig dan geelig en op die plek heb ik nooit wondjes gehad zover ik weet >_<?

Om er gelijk maar bij te vragen.. hoe dik horen de binnenste schaamlippem uiteindelijk te zijn eigenlijk o.o?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Geurtjes

Bericht door Anon20180501 »

Zou kunnen dus dat het bij jou wijst op iets anders, bij mij was het iig romig/witgeel van kleur.

Hoe dik lippen ongeveer horen te zijn zou ik niet weten, is denk ik ook iets persoonlijks... :?
Maar als je je zorgen maakt zou ik ook dit even overleggen met je chirurg.
doll89
Berichten: 148
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:39
Gender: Vrouw

Re: Geurtjes

Bericht door doll89 »

Suikerklontje schreef:Een beetje een genant onderwerp, maar het moet eventjes :p. Mijn SRS en het herstel er van is goed verlopen. De zwellingen hebben, en nog steeds, lang aangehouden. Mijn binnenste schaamlippen zagen er uit als twee tegen elkaar geplakte roze cheetos en bij het staan en lopen voelde ik ze zo hard drukken dat het pijn deed.

Dat heb ik nu niet meer. Kan veel makkelijker lopen en staan nu de binnenste schaamlippen minder gezwollen zijn. Weliswaar heb ik nu een ander.. vies probleempje. Ik spoel regelmatig en na het plassen maak ik het altijd schoon, maar er blijft een sterk geurtje hangen. Laatst zag ik dat ik tussen de binnen en buitenste lippen smegma aanmaak en ik hoop dat dit geen permanent iets is? Ik ga er van uit dat het een fase is maar herkent iemand dit en heb je tips om de geur te verminderen?
Geurtjes en heel soms afscheiding heb ik in het 1e jaar ook gehad. Goed spoelen, ook de buitenkant..
Als je al een tijd geleden geopereerd bent en het goed genezen is kun je bijvoorbeeld met Kruidvat Intieme Vloeistof spoelen. Ze hebben ook zelfs vaginale deodorant en doekjes voor mee onderweg etc.
Zelf gebruik ik dit niet, ik was wel elke dag met Intieme Zeepvrije Mousse.