Waarom is de srs bijna zo goed als volledig betaald door de zorgverzekeraar tegenover MtF en niet tegenover FtM . Een trans- vrouw kan min/meer een perfect seks leven kennen, als vrouw-zijnde na de wel betaalde srs, waarom moet een trans-man, zoveel zelf op hoesten, tegenover het sexuele man-zijnde/ de fallo/meta operatie en de nodige ( vernieuwing prothese door slijtage) erectieprothese ? Waarom is de " kruisoperatie/srs", tegenover de trans-man zo duur, om een beetje een mannelijk actief seks- leven te kunnen/mogen kennen ? Waarom betaald de zo vriendelijke zorgverzekeraar deze noodzakelijke operatie eveneens niet volledig, tegenover de FtM ? Een trans-man, met een borstverwijdering en baarmoederverwijdering, maar nog met de ongewenste vagina = onvoldoende als man-zijnde voor mij als man-zijnde ? Ookal betaalde ik al veel zelf, door mijn leeftijd, ik blijf hier voor vechten. Een vrouw kent recht op een vagina, een man op een piemel !
Grtz een kwade Nick, die Gent weer op zijn kop zet met zijn vragen, maar voorlopig zonder duidelijke antwoorden