Wil ik toch even op reageren... IPl is net zo "definitief" als laser. Geen enkele methode geeft 100% haar vrij... is ongeveer voor beide methodes voor ongeveer 80%. Er zal in beide gevallen qua laser en IPL altijd wel een soort van donshaar overblijven op termijn... maar dat hoeft niet storend te zijn, weet ik uit eigen ervaring.
Heb eind jaren 90 ongeveer 15 IPL behandelingen ondergaan... het hele definitieve ontharing stond toen nog in de kinderschoenen en was er toen nog geen laser.
Nu bijna 20 jaar later ben ik nog steeds blij met het resultaat... Hier en daar zit er wel wat blond donshaar... maar das eigenlijk best normaal...
Heb van nature een lichte huid en donker haar dus mag niet klagen....
En ja de inhome IPL, zo noemen ze dat geloof ik zoals de Lumea van Philips geven idd een niet permanent effect... maar das dan ook niet meer dan logisch... sterkte en frequentie van de IPl zijn aangepast voor thuisgebruik
Maar overgings zou ik ver uit de buurt blijven van eventuele groupon acties.... goedkoop... duurkoop. Dat soort instanties die dat soort acties aanbieden... is vragen om problemen... niet voor niets dat bijvoorbeeld laserbehandelingen niet meer via groupon mogen worden aangeboden door de overheid!!
Ga voor kwaliteit en niet voor het goedkoopste