Op de site van grotemaatschoenen.nl staan wel enkele Romika schoenen die ik leuk vind.
Voor herenschoenen heb ik maat 45. Weet er iemand of ik voor damesschoenen van Romika dezelfde maat kan aanhouden?
Zijn Romika schoenen overigens van een redelijke kwaliteit?
Dank, Sigy
Maten van Romika damesschoenen (grote maten)
-
Anon20190501
Maten van Romika damesschoenen (grote maten)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Beardelady
Re: Maten van Romika damesschoenen (grote maten)
Ik ken het merk niet maar alle EU maten zijn uniform. Zo is maat 45 voor een man en een vrouw identiek.
Laatst gewijzigd door Beardelady op 13 feb 2016, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20210626
Leesten en pasvormen daargelaten hoor maar dat is ook universeel .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anon20190501
Heb inmiddels een bestelling geplaatst én ontvangen: Damesschoenen maat 45 van Romika, Vans en Converse. Mijn vreugde was groot toen ze allemaal bleken te passen...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
leen
in geval van twijfel kan je ook de maat van je voeten nemen door met je hielen tegen de muur te gaan staan en te meten tot je langste teen. Ook de breedte vooraan kan je opmeten. Eventueel de vorm van je voet aftekenen op een papier en er de afmetingen opzetten inscannen en opsturen. Goede sites kunnen op basis van die zaken meestal goed advies geven.
-
AnjaE
Oef dat is goed om te wetenSigy schreef:Heb inmiddels een bestelling geplaatst én ontvangen: Damesschoenen maat 45 van Romika, Vans en Converse. Mijn vreugde was groot toen ze allemaal bleken te passen...
Ik was onlangs al eens een paar schoenenketens binnengesneakt om te kijken hoever de damesmaten gingen, maar natuurlijk niet zover als mijn poezelige maatje 44
-
Jessy
"Universeel" wordt niet zo nauw genomen. Afhankelijk van merk en type schoen kan het bij mij tot 2 maten afwijken.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.