Tips en truuks

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190516

Tips en truuks

Bericht door Anon20190516 »

Het leek me leuk om(als het nog niet bestaat?!) een draadje te openen voor tips en trix wat betreft bijvoorbeeld make-up,haar en kleding
Ik begin:ik ben fan van het merk lush(natuurlijk en niet getest op dieren)en gebruik momenteel:daddy oh shampoo en daddy oh conditioner van lush,het maakt je haar superzacht en laat het heerlijk ruiken(in de shampoo zitten viooltjes verwerkt).2e tip:kokosolie.ik heb gewoon een potje van 4 euro bij de supermarkt vandaan,belangrijk wel extra virgine,biologische kokosolie gebruiken.het is voor veel dingen toepasbaar.ik gebruik het als bodylotion,het maakt je huid heerlijk zacht en glad(beetje op je handen en inwrijven)je kan het gebruiken ipv scheerschuim.en als nachtcreme.het schijnt dat je het ook kan gebruiken als shampoo,maar dat heb ik niet getest,bovendien heb ik daar die heerlijke daddy oh voor.de tuinen heeft een heerlijke voetcreme met tea trea oil,die ik elke avond voor bedtijd insmeer op mijn voetjes.en een heerlijke dag en nachtcreme,ook met tea trea oil................
Wat zijn jullie tips en trix?
Elise

Re: Tips en truuks

Bericht door Elise »

Goeie tip Rikki! Ik heb helaas zelf nog niet veel tips & tricks maar ik ga dit topic wel in de gate houden. :techie-hiding:
Beardelady

Bericht door Beardelady »

Volgens mij bestaat er al een dergelijk draadje, maar.. Is het ondertussen bedolven onder andere meuk.
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

Ok,dat wist ik niet dat zo'n draadje al bestond.als het moet,dan moet 1 van de admins deze draad dan maar sluiten.en als dat niet nodig is Dames en ook heren(als je tips hebt die je mannelijkheid benadrukken ed.)laat hier lekker je tips achter..ik zal ook af en toe hier weer tips plaatsen :D