Sowieso ben ik niet van plan mijn huid kapot te maken.. ook achter de schermen van het forum niet..
Mijn excuses dat ik het zoekvakje nu pas zie. Deze zal ik dan ook zeker gebruiken in het verschiet
Bedankt dat je mij vragen niet dom vind, anders zou ik verder weinig op deze forum hebben. En verder ben ik inderdaad onwetend op vele deze dingen. Misschien zouden sommige forumgenoten toch iets van mijn onwetendheid s.v.p. en gaarne willen accepteren? Want ik ben er zeker niet uit om anderen te irriteren..
Graag excuses voor zij die zich geïrriteerd voelen en excuses hierop aanvaarden en harmonie bewaren..
Laten we het dan niet ophopen en het liever vrolijk houden, ik maak zo eenmaal af en toe mijn fouten.
Liefs, vrede en respect gewenst,
Meiboom.
_______________________________________________________________________________________
Reden waarom ik op het harsen van baardgroei kwam, is omdat ik ooit een programma zag op de tv, en zag dat ze dat in Turkije deden, gewoon buiten, voor mannen die naar een bruiloft gingen of zo voor de schoonheid. Dat was dan iemand die dat speciaal deed en ik dacht, misschien kunnen ze dat hier ook? Volgens mij zag het er netjes uit, niet dat ik daar natuurlijk ervaring mee heb.
Maar goed, laat dit maar voor wat het is, bedankt iedereens goedbedoelde reactie hier tot dusver!