vraagje over de wc

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
TheMightydaphne

vraagje over de wc

Bericht door TheMightydaphne »

Hallo daphne hier.

Ik heb een vraagje over naar de wc gaan voor jullie?

gaan jullie somaar naar de sex je weet dat je bent naar de wc of nog naar de wc van hoe je er uit ziet?

Bijv. ik ben een jongen maar wil heel graag de meiden/dames wc in gaan en daar plassen.

doen jullie dat al wel of nog niet en op welk punt dacht je ik ga wel er in?

mvg, daphne
Suikerklontje

Re: vraagje over de wc

Bericht door Suikerklontje »

Op een bepaald moment shockeerde ik mannen in het toilet dus toen werd het duidelijk tijd om te gaan.

Wat leest die roze tekst apart trouwens.
TheMightydaphne

Suikerklontje schreef:Op een bepaald moment shockeerde ik mannen in het toilet dus toen werd het duidelijk tijd om te gaan.

Wat leest die roze tekst apart trouwens.
sorry ik hou van om met kleur te praten en denk ook dat ik de enigste hier ben die dat doet.

zelf ben ik al 2 keer met vriendinnen de wc in gegaan en niet op de rest gelet maar voor mij wil ik het zelf ook alleen kunnen.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Hoi Daphne,

Ik zou je willen vragen niet met kleur te praten hier. Op sommige schermen is het knap onleesbaar, en daarbij heeft ook niet iedereen de allerbeste ogen...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
TheMightydaphne

Emma schreef:Hoi Daphne,

Ik zou je willen vragen niet met kleur te praten hier. Op sommige schermen is het knap onleesbaar, en daarbij heeft ook niet iedereen de allerbeste ogen...
okay is goed dan doe ik het niet maar. wel bedankt dat je het even meld
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Wat WC-bezoek betreft ben ik tamelijk pragmatisch: als het erg druk is bij de dames ga ik gewoon naar de heren, onafhankelijk van hoe ik me op dat moment profileer. Verder pas ik me aan aan hoe ik me op dat moment profileer (Ik ben nog niet 24/7 mezelf voor alle duidelijkheid)
Irene
Jessy

Bericht door Jessy »

Als ik me als vrouw presenteer ga ik gewoon naar de dames wc, wanneer ik er als man bijloop bij de heren. Gewoon om zoveel mogelijk vragen en vreemde blikken te voorkomen. Voor de rest hecht ik er weinig waarde aan, als er gewoon 1 unisex wc zou zijn overal zou ik daar ook geen moeite mee hebben (vermits die netjes is natuurlijk).
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Charlotte_C

Bericht door Charlotte_C »

Ik begrijp het ergens wel. Het wc-bezoek is ook nog voor mij iets van de stap durven maken. Dat zal t.z.t. ook wel gebeuren, daar heb ik alle vertrouwen in. Maar momenteel ontwijk ik het bezoeken van toiletten in openbare gelegenheden het liefst. Laatst nog, was ik voor mijn vrouw in een ziekenhuis hier in de buurt en nadat zij klaar was besloten we in het restaurant iets te gaan eten. Tot zover weinig te melden. Maar toen we richting huis (ritje van om en nabij een half uurtje) gingen, zou een toiletbezoekje welkom zijn geweest.

Omdat ik nog niet durfde (ondanks dat ik sinds 30 april 24/7 als vrouw leef in afwachting van mijn intake bij het VU) heb ik het toen uitgesteld tot thuis. Het zal vast wel goed gaan komen. Maar ik begrijp de anderen die hier over schrijven dus wel heel goed

Groetjes,

:hbeat: Charlotte :hbeat:
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

Hoewel ik pas een kleine 2 weken aan de hormonen ben presenteer ik me al zeker een jaar als vrouw.als ik ergens naar het toilet ga dan gebruik ik gewoon het damestoilet,want ik zie het niet zo zitten om op het herentoilet laztig gevallen cq in elkaar geslagen te worden.overigens nooit irritatie ,een afkeurende blik of wat dan ook gehad op het damestoilet.
Jessy

Bericht door Jessy »

@ Charlotte: Anders vraag je je vrouw toch gewoon om mee te gaan? Als je als 2 dames naar binnen loopt zal niet snel iemand iets zeggen, en mij geeft het ook altijd wel zelfvertrouwen als ik niet alleen sta.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.