Goedemiddag allemaal!
Laatst heb ik twee lippenstiften gekocht, twee mooie rode. Nu is mijn probleem het volgende: ik zie ze niet zitten ofja hoe moet ik het zeggen, het is alsof er niets mijn lippen zit terwijl het toch een redelijk felle rode kleur is. Wie kan helpen?
Groetjes Alischa
Lippen
-
Anon20180730
Re: Lippen
Misschien kun je een blauwe kleur kopen 
-
Stephen
Haha zou kunnen maar zal.me dat staan... :p
-
Jessy
Heb je al eens een foto van jezelf gemaakt en daarna bekeken? Een spiegelbeeld is vaak enorm bedrieglijk, alleen op een foto of video zie je wat de anderen ook zien.
Ik kan uit ervaring van mijn allereerste make-up experimenten zeggen dat je snel meer make-up op hebt dat je spiegelbeeld doet vermoeden
Als je op zoek bent naar felrode glanzende lippen zoals je dat op modellen soms ziet, dat zul je met een gewone lippenstift niet bereiken.
Ik kan uit ervaring van mijn allereerste make-up experimenten zeggen dat je snel meer make-up op hebt dat je spiegelbeeld doet vermoeden
Als je op zoek bent naar felrode glanzende lippen zoals je dat op modellen soms ziet, dat zul je met een gewone lippenstift niet bereiken.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Stephen
Dus die zullen waarschijnlijk peperdure producten hebben die ik niet kan betalen...
alleen lipgloss laat de kleur meer uitkomen maar ik hou niet echt van zo een dikke gloss op de lippen
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Anon20190122
Ik zou je de tip willen geven om naar make-up video's op YouTube te gaan kijken!
Kijk wat ze gebruiken koop wat je denkt nodig te hebben en ga experimenteren het doel van make-up is namelijk om dat wat mooi is te accentueren en wat niet mooi is te verbergen.
Vuur rode lippen gaan je meer een pipo de clown idee geven als een mooi vrouwelijk uiterlijk dit is de zelfde fout als jonge schoolmeiden ook vaak maken met dikke lagen make-up met knallende kleuren!
Het is maar een tipje!
Kijk wat ze gebruiken koop wat je denkt nodig te hebben en ga experimenteren het doel van make-up is namelijk om dat wat mooi is te accentueren en wat niet mooi is te verbergen.
Vuur rode lippen gaan je meer een pipo de clown idee geven als een mooi vrouwelijk uiterlijk dit is de zelfde fout als jonge schoolmeiden ook vaak maken met dikke lagen make-up met knallende kleuren!
Het is maar een tipje!
-
Cait
En eventueel balsem op brengen na de stik zodat het meer glimt ( hangt af van balsem ) en zodat het niet afgeeft en langer blijft zitten . Ik kan op die manier hele dag felle rode lippen hebben en maar 1 X opbrengen
-
Stephen
Dank je voor jullie goede tips! <3
-
Stephen
Kan ik ook dat ene middel gebruiken om mijn huid in mijn gezicht lichter te maken of gaat dit gauw "nep" uitzien?