Dames van t&t Amersfoort,bedankt
-
Anon20190516
Dames van t&t Amersfoort,bedankt
Ik ben gisteravond de 1e keer naar de t&t avond in Amersfoort geweest.ik heb eerst een poos schuchter alleen aan de bar gezeten,terwijl er al een groepje aan een tafeltje zat te kletsen.kost me veel moeite zomaar kontakt te maken en wilde eigenlijk onverrichter zake naar huis gaan zonder kennis te maken.bedacht me toen dat het wel heel stom zou zijn om niets te zeggen.heb me gewoon voorgesteld en de rest van de avond dat ik er aanwezig was is heel gezellig verlopen.dus hierbij,als jullie dit lezen:dames,bedankt!!!!!!!!
-
Anon20190122
Re: Dames van t&t Amersfoort,bedankt
Was ook leuk om jou te leren kennen Rikki!
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Graag gedaan hoor! Met de aantekening dat T-Amersfoort en T-Breda alleen T zijn, niet T&T 
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20190516
Re: Dames van T-Amersfoort,bedankt
Oh,hihi.sorry.
...................(heb het bij het laatste bericht aangepast,kan helaas niks meer veranderen bij mijn onderwerp bij de 1e,zeg maar)...in elk geval wil ik voor zover mogelijk de volgende keer er ook weer bij zijn..het wil nog wel eens voor komen dat ik avonddienst moet werken en aangezien de t-avonden op vrijdag zijn wordt het dan niet mogelijk voor mij.ik weet altijd pas 1 week van tevoren mijn rooster voor de volgende week,kan dus nu ook nog niet zeggen hoe het ervoor staat ivm de volgende keer.groetjes Rikki 
-
Anon20210626
het was een leuk avondje en mijn kids hebben zich ook goed vermaakt
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anne V
Wil al een tijdje eens langs komen in Amersfoort maar kwam steeds niet zo uit. Breda had ik nog niet eerder gezien. Dat ligt voor mij wat gunstiger door een snelle directe trein. Mogelijk komende vrijdag.
Wat is het verschil? (Dit is mij niet duidelijk omdat ik voorde T en T&T avonden op de sites de zelfde doelgroep zie)Emma schreef:Graag gedaan hoor! Met de aantekening dat T-Amersfoort en T-Breda alleen T zijn, niet T&T
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Het belangrijkste verschil is dat we bewust geen omkleedmogelijkheid hebben. Laat ik het netjes uitdrukken: dat beperkt sommigen een beetje in hun fantasie. We zitten in een open gelegenheid en om er te komen moet je door de openbare ruimte heen. Je zult er dus voor moeten zorgen dat je gekleed bent, niet verkleed. En als je twijfelt of je wel als je nieuwe ik over straat durft, dan snappen we dat helemaal. Dan kom je als je oude ik.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anne V
Re: Dames van T-Breda, bedankt
Gisteren T-Breda bezocht en een top avond gehad.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Fijn dat te horen Anne! Was ook heel leuk jou te ontmoeten 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Anon20190122
Hopelijk was het geluidsniveau dit keer wel acceptabel de keer dat ik in Breda was stond het geluidsniveau dusdanig hoog dat er amper nog te communiceren viel na meerdere malen het personeel gevraagd te hebben of het ook wat zachter kon zonder resultaat kreeg ik zeer sterk de neiging om de barman te gaan wurgen!