Vraagje over laserbehandeling gezicht

Make-up, kleding, en zo voort
AnjaE

Re: Vraagje over laserbehandeling gezicht

Bericht door AnjaE »

Renée schreef:Nee , dit gaat over het gehele traject
https://www.vumc.nl/afdelingen/zorgcent ... jeenkomst/
Ik zal er in ieder geval zijn - en homme want niet alleen heb ik nog weinig ervaring met omkleden, het hoofdkantoor van mijn vorige werkgever is vlak om de hoek en ik ken daar teveel mensen. Bovendien en in het algemeen leent mijn baardgroei zich er niet voor, daar zal ik eerst eens goed naar moet laten kijken :-/

Gaan er nog meer forummers heen?
june

Re: Vraagje over laserbehandeling gezicht

Bericht door june »

Marjanne schreef:
Renée schreef:Nee , dit gaat over het gehele traject
https://www.vumc.nl/afdelingen/zorgcent ... jeenkomst/
Ik zal er in ieder geval zijn - en homme want niet alleen heb ik nog weinig ervaring met omkleden, het hoofdkantoor van mijn vorige werkgever is vlak om de hoek en ik ken daar teveel mensen. Bovendien en in het algemeen leent mijn baardgroei zich er niet voor, daar zal ik eerst eens goed naar moet laten kijken :-/

Gaan er nog meer forummers heen?
ik heb heel je topic gelezen maar als het een probleem voor je is om enfemme daar naar toe te gaan omdat je oude werkgever om de hoek zit en je baardgroei niet zo heel erg zwaar is, zou het dan niet verstandiger zijn om eerst is een afspraak te maken bij een huidtherapeut om te bekijken wat de mogelijkheden zijn en wat het te verwachte behandelingspatroon is qua aantal behandelingen. Ik las ook dat je dacht aan harsen omdat 40 euro elke twee weken geen probleem zou zijn voor je en dat is dan 120 voor 6 weken, maar dan zou een laserbehandeling van 150 elke 6 weken toch ook geen probleem moeten zijn en anders doe je het om de 8 weken. Je moet wel weten waar je aan begint want als je halverwege bent kun je niet meer stoppen