uitgaan , uiten

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20210626

uitgaan , uiten

Bericht door Anon20210626 »

Dinsdag 14 juni
Een dag en zeker avond waar ik best naar uitkeek , Springsteen op het malieveld

Het is zeker niet de eerste keer dat ik deze man en band zal gaan zien , de eerste keer was in 1985 en ik heb niet heel veel tours gemist sinds dien
Alle stadionconcerten betekenden ook gewoon een dagje vrij en vaak de dag daarna ook .
Kleding was eigenlijk nooit echt een issue maar dit keer vond ik het gewoon lastig . Stadionconcerten , voor mij betekenen gewoon een dagje voor het hek wachten , dan door de hekken en een run naar het eerste vak . Gewoon makkelijke kleding die tegen een stootje kan en vooral dito schoenen. Nu leef ik als mezelf dus ook zo weg .

Maar iets vinden dat aan alles voldoet , wachten in nat weer , stevige voetenwaar en toch weer zo dat een sprint van 300 meter over gras en modder mogelijk is waar ik me ook nog een beetje happy in voelde was toch wel even een puzzel . Ach achteraf viel het wel weer mee , een skinny met tuniek en werkschoenen deden het . Nog 'even' voor de spiegel en go girl. hihihi ja dat voelde best wel lekker

Spanning om als mezelf uit te gaan is totaal niet aanwezig, alleen de gebruikelijke .
4 Uur in wind en regen voor een hek wachten op een modderige ondergrond vlogen eigenlijk om en gedeelde smart schept een band met anderen die in hetzelfde schuitje zitten . Niemand doet 'anders 'of stelt rare vragen en de tijd vliegt om .

Dan ga je je afvragen hoe ze je gaan fouilleren ........ helemaal voor niets want niemand doet een poging. Ach ik denk dat zij het minstens zo lastig vinden als ik . Ik grijp mijn spullen samen en in de sprint naarvoren haal ik nog menigeen in . Het eerste vak en weer 3 uur wachten . Als ik later eens rondkijk , merk ik dat er van de 67500 mensen staan er minstens 67000 achter me staan.

Om 18.00 het eerste bandje , de Stereophonics, leuk maar maakte op mij geen onuitwisbare indruk .

19.32 Daar begint het en het gaat gelijk los .
3,5 uur Springsteen later ,Heel veel best emotionele momenten met evenveel momenten met een traantje van mijn kant , wouw wat een dag en wat voelde alles gewoon goed .
Beleef ik het anders ? ja op sommige momenten wel maar eigenlijk blijkt dat het gewoon jezelf zijn wat het tot die onvergetelijke dag maakt. Een fantastisch concert helpt natuurlijk ook .

Weer een bevestiging dat ik nooit meer terug wil of hoef ...........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Dieuwertje

Re: uitgaan , uiten

Bericht door Dieuwertje »

Jeetje, je moet er wat voor over hebben. Maar wel een mooie ervaring erbij als ik het zo lees. Ik denk wel dat het scheelde dat je tussen de echte fans stond. Die komen voor Springsteen en dan maakt het niet uit wie er naast ze staat zolang dat ook maar een fan is. De lui die voor een leuke avond komen en daarbij Springsteen voor lief nemen die stonden ver naar achteren. En daartussen zou ik zelf verwachten dat er een grotere kans is op lastig gevallen worden.
Kan mij ook voorstellen dat het even zoeken was naar de juiste kleding. Dagje winkelen of avondje uit kleding is niet zo geschikt op een nat Maliveld. Konden je werkschoenen er een beetje bij? Zie nu even een paar van die schoenen voor mij met stalen neuzen, maar dat komt omdat ik die zelf in de kast heb staan :-).
Anon20210626

ik loop op mijn werk ook als mezelf en mijn werkschoenen zijn dus eigenlijk 'enkellaarsjes' bruin leer en idd wel inwendig bescherming voor teen en zool
Dieuwertje

Bericht door Dieuwertje »

Dat klinkt toch een stuk beter dan die lompe dingen die ik in de kast heb staan. Maar functioneel zijn ze wel dus in mijn eigen tuin trek ik ze gewoon aan.
Anon20210626

ze blijven lomp ja maar goed een avond 'pit op pumps ' geen goed idee..... en dat weet ik ook uit ervaring .
janine2363

Bericht door janine2363 »

Mijn beste ervaring was de eerste keer dat ik ging shoppen en dat er helemaal,
maar dan ook helemaal -niks- bijzonder aan was. Gewoon uit, netjes aangesproken
worden in winkels, bij het passen. Dan iets drinken en eten op een terrasje,
wat babbelen met terrasgenootjes. Zennnnn
janine2363

Bericht door janine2363 »

Gister avond mijn lief......ste vriendin opgezocht. Ik ben blij dat Nederland en Belgie zo klein zijn
want ze woont in west vlaanderen (dat stuk Belgie dat doorloopt tot Duinkerken) we hadden afgesproken
op een plek waar ze wel vaker was geweest, maar niet als haarzelf. Hoewel ik meestal zeg dat ik me
niet zoveel van de buitenwereld aantrek, nam ik toch de moeite even van te voren te bellen dat ze
twee "jonge" dames mochten verwachten en zeker voor mijn vriendin. Een misvatting doet me niet veel,
maar voor zo'n avondje uit zou het het moment toch minder mooi maken.

Je kan zeggen over Belgie wat je wilt (het meeste zal waar zijn ;-) maar de "jonge" dames werden heel
lief & hartelijk ontvangen. Zou wensen dat de avond zou hebben blijven duren.