Beste mensen
Zoals een aantal mensen weten ben ik een freelancer.
En mijn andere job was afgelopen omdat de teamleider moeite hadt met mijn transgender zijn.
Dus op zoek naar een andere job.
Bij het eerste detacheringsbureau gezegd ik zit in het transgender proces geen probleem.
Bij het tweede detacheringsbureau die mij weer inhuurt via het eerste detacheringsbureau ook dit kenbaar gemaakt geen probleem.
De eindklant (een saudisch bedrijf de eigenaar is de prins van saudi arabia hebben bepaalde opvattingen over vrouwen) ook geen probleem.
Dus je ziet er bestaan ook nog mensen die er geen probleem van maken
Meteen bij een intake melden dat je transgender bent
-
Josephine
-
Anon20180311
Re: Meteen bij een intake melden dat je transgender bent
Hoi Josephine,
Is dit medisch (mss, verkeerd draadje) ? Nu los daarvan las ik ook nergens op dit Forum, dat er totaal geen mensen bestaan die iemands GD probleem niet begrijpen/ter zijden niet durven laten tegenover zijn of haar al dan niet kunnen. Natuurlijk bestaan die mensen, ook hier en nu ( niet alle mensen zijn trouwens bekrompen, er zijn ook nog veel ruimdenkende mensen, gelukkig). Ik snap dus totaal u berichtje niet, sorry mss ben ik maar een domme Belg.
Ps. Josephine hoe verliep het trouwens operatief ( gezichtsoperatie).
Grtz Nick
Is dit medisch (mss, verkeerd draadje) ? Nu los daarvan las ik ook nergens op dit Forum, dat er totaal geen mensen bestaan die iemands GD probleem niet begrijpen/ter zijden niet durven laten tegenover zijn of haar al dan niet kunnen. Natuurlijk bestaan die mensen, ook hier en nu ( niet alle mensen zijn trouwens bekrompen, er zijn ook nog veel ruimdenkende mensen, gelukkig). Ik snap dus totaal u berichtje niet, sorry mss ben ik maar een domme Belg.
Ps. Josephine hoe verliep het trouwens operatief ( gezichtsoperatie).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick