Ik ben geen kroeg bezoekster nooit geweest en zal ik ook nooit worden.
Ik heb jaren lang internationaal op de vrachtwagen gereden op heel Europa en zo het een en ander meegemaakt een pistool tegen mijn hoofd in Italië was het dieptepunt en deed ik ook wijnig tegen dat was wel de laatste druppel voor een zware burnout.
Dus doorsnee ervaringen heb ik niet en de dingen die anders hadden kunnen aflopen kan ik niet op 2 handen tellen!
Transgender neergestoken ‘door IS-leden’ Brussel
-
Anon20190122
-
Anon20210626
Re: Transgender neergestoken ‘door IS-leden’ Brussel
geen kroegbezoekster , ja ja
ook geen kerkganger lol of toch wel?
ook geen kerkganger lol of toch wel?
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anon20190122
Ik heb een vriendinnetje die me nog wel eens ergens mee heen neemt! 
-
elke
http://www.ad.nl/dossier-amsterdam/is-a ... ~a2900da5/fenke schreef: Uit de artikelen maak ik op dat het geweld tegen hem doelgericht en waarschijnlijk gepland was. Dat is net even anders dan een doorsnee aanvaring in, of net buiten, de kroeg.
Hoe dan ook, niet iedereen is op geweld/actie gericht, en iedereen hoort bescherming te krijgen tegen (dit soort) geweld en niet op zichzelf aangewezen te zijn voor zijn veiligheid.
-
elke
-
elke
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Elke, je was duidelijk gewaarschuwd:
[mod mode on]
Je krijgt hierbij een formele waarschuwing.
[mod mode off]
Je gaat door op dezelfde voet en plaatst zonder enige vorm van context links naar artikelen die met de vinger wijzen. Dat was wat mij betreft de laatste keer.Emma schreef:[<mod mode on]Elke, we gaan hier geen discussie over religies beginnen. Je hebt recht op je eigen mening over de islam maar spui die elders.
Eenieder die hier verder op ingaat, maakt niet uit op wat voor manier, kan een officiële waarschuwing verwachten. Kort geleden liep dit ook al vreselijk uit de hand, dat doen we niet nog een keer.[mod mode off]
[mod mode on]
[mod mode off]
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
elke
Als ik context geef is het ook niet goed. Het zijn artikelen uit het AD en NRC. Wil je me daarvoor bannen?Eva schreef:Elke, je was duidelijk gewaarschuwd:Je gaat door op dezelfde voet en plaatst zonder enige vorm van context links naar artikelen die met de vinger wijzen. Dat was wat mij betreft de laatste keer.Emma schreef:[<mod mode on]Elke, we gaan hier geen discussie over religies beginnen. Je hebt recht op je eigen mening over de islam maar spui die elders.
Eenieder die hier verder op ingaat, maakt niet uit op wat voor manier, kan een officiële waarschuwing verwachten. Kort geleden liep dit ook al vreselijk uit de hand, dat doen we niet nog een keer.[mod mode off]
[mod mode on]
[mod mode off]
Is dat dan zogenaamde neutraliteit??
Maar je hebt gelijk
Een man naar vrouw transseksueel zonder context zegt ook weinig...
Voor hetzelfde geldt ben je je leven lang getrouwd met een vrouw en als die gaat dementeren ga je vlug in transitie...zoals hier te lezen...
"Het illness freed me"
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... emale.html
Een voor vele transen bekend verhaal.
Vooral voor degenen die graag voetbalden in hun jeugd en dergelijke typische jongensbezigheden hadden (waarvan inmiddels wetenschappelijk is aangetoond dat vrouwen (kleine meisjes dus) die interesses doorgaans NIET hebben).
Oeps!
-
Anon20180501
En als ze het al hebben dan kunnen ze er natuurlijk geen klap van, ook bewezen... toch Elke?(waarvan inmiddels wetenschappelijk is aangetoond dat vrouwen (kleine meisjes dus) die interesses doorgaans NIET hebben).
Was alles maar zo simpel zoals dit artikel aantoont; http://www.bbc.com/future/story/2016062 ... our-gender (met dank aan Luna)
[cynical-mod off)
Ook ik begin me steeds meer zorgen te maken omtrent onze veiligheid, al decennia lang worden we als minderheidsgroep misbruikt als stok om mee te slaan en als er een ding is wat historisch bewezen is dan is het wel dat het niet uitmaakt wie de klappen uitdeelt of daarmee begonnen is, uiteindelijk doen 'ze' er allemaal aan mee, 'aan deze en gene zijde'...
Ik heb ook geen idee hoe we dit moeten oplossen, een wereld zonder ideologieën is ondenkbaar en niet te verwezenlijken, en of die nu door overheden 'geloofs'-gemeenschappen of individuen uitgedragen worden, met het (geregisseerd) betwisten veroordelen en bevechten van elkaars normen en waarden en 'waarheden' bereik je doorgaans geen consensus, zelfs niet onder lot/deelgenoten onderling, blijkt ook hier maar weer eens. Verschillen van mening mag en wanneer het relevant is besproken, maar presenteer die dan niet als feit of met de bedoeling de discussie te frustreren en/of tweedeling te zaaien, daarvoor hebben we elkaar te hard nodig...
-
elke
Dat doe ik niet. En verschillen van mening mag hier maar nauwelijks. En mee eens dat we elkaar hard nodig hebben. Maar ik word hier regelmatig bedreigd met uitsluiting niet vanwege wangedrag, maar voor het hebben van een eigen mening.]Verschillen van mening mag en wanneer het relevant is besproken, maar presenteer die dan niet als feit of met de bedoeling de discussie te frustreren en/of tweedeling te zaaien, daarvoor hebben we elkaar te hard nodig...
Een hele griezelige benauwde zaak en wat meer inlevingsvermogen van "lotgenootjes" heb ik ooit wel eens op gehoopt...maar allang opgegeven.
Het maakt mij niet uit wie je bent en welke mening je hebt....maar wees gewoon eerlijk. Daar gaat het mij in elk geval om.
Moderatoren van transenfora en transen in het algemeen (met name de m2f) staan er bij mij inmiddels bekend om nogal creatief en opportunistisch om te gaan met de "realiteit"...hoewel altijd subjectief...verdraaien verscheuren vertrappen in je eigen voordeel helpt geen enkele inhoudelijke discussie.