Jaaaaaayyyy,oestrogeen!!

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190516

Jaaaaaayyyy,oestrogeen!!

Bericht door Anon20190516 »

Hoi,ik wil even melden dat ik superblij ben..gisteravond heb ik mijn eerste anti-andro geslikt en mijn eerste pleister geplakt!!voelde de hele avond van alles kriebelen in mijn lichaam,ik neem aan dat het een soort van placebo effect was,heb het nu in elk geval niet meer..en aankomende vrijdagochtend 1e keer ontharen.met andere woorden,deze chick gaat lekkah!! :D :dance:
Tanja
Voornaamwoorden: Zij

Re: Jaaaaaayyyy,oestrogeen!!

Bericht door Tanja »

Supergaaf :dance:
Nou ik nog :D
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig :hbeat:
Sophia

Bericht door Sophia »

Gefeliciteerd! Geeft inderdaad een super gevoel. Ben heel blij voor je
Anon20190516

Alleen beetje jammer dat ik vandaag niet kon scheren,omdat ik morgen laser en electrische epilatie voor mijn gezicht krijg.ik zie er uit als een heel vrouwelijke man nu met mijn gellac nagels en wimperextensies.ik werd in de stad voortdurend aangestaard en ook nog ff lekker uitgelachen door een groepje noordafrikaanse medelanders.ik heb vanavond yogales afgezegd,omdat ik me kapot schaam voor mijn gezicht nu
Charlotte_C

Bericht door Charlotte_C »

Wow kei goed, gefeliciteerd meis :)

Groetjes,

:hbeat: Charlotte :hbeat:
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anon20190516

Even een kleine update na bijna een maand de juiste hormonen..hoewel ik best al een emotioneel persoon was,ben ik nu werkelijk een huilebalkje geworden.er is mij gezegd door een persoon die mij niet zo vaak ziet,dat mijn gezicht al behoorlijk is veranderd,als ik mezelf bekijk in de spiegel zie ik geen enkel verschil,behalve dan dat de beharing in mijn gezicht bijna niet meer terugkeert.verder gebeurt er niets wat betreft mijn lichaam,alleen qua lichaamsgeuren is er wel iets veranderd.tot zo ver..ik ben benieuwd wat de volgende maand gaat brengen..groetjes Rikki