Transgender neergestoken ‘door IS-leden’ Brussel

Nieuwsberichten
elke

Re: Transgender neergestoken ‘door IS-leden’ Brussel

Bericht door elke »

https://youtu.be/Bm9xXyw2f7g

Kijk maar Daniella!
Kijk maar eens hoe verreweg de meeste M2f zichzelf hebben onderdrukt! Wat een dappere sterke vrouwen?

Nee mannen van nature die vrouw willen zijn.
Dit geldt echter niet voor alle transen.
Helaas.

Want gender atypisch gedrag vertonen vanaf jonge leeftijd is absoluut geen "walk in the park" (binnen een niet accepterende omgeving). Gelukkig krijgen vele transseksuelen daar pas voor het eerst op latere leeftijd mee te maken. Helaas ontwikkelen ze hierdoor vaak wel een krom beeld van de wereld en van vrouwen.

Vriendelijke groeten
Elke
Laatst gewijzigd door elke op 22 jun 2016, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
elke

Bericht door elke »

Wanneer stoppen transseksuelen zoals bruce jenner eindelijk eens met tegen zichzelf en de rest van de wereld te liegen???

En wanneer stoppen de vele transseksuelen hier in het westen eens met liegen tegen zichzelf en anderen...over die zogenaamde onderdrukte "vrouwelijkheid" die er van nature nooit was.

Wanneer nu gewoon eens eerlijk zijn?

En wanneer eens eerlijk worden mbt de koran? Waarin homoseksualiteit wordt verboden en de hadith: waarin wordt bevolen homoseksuelen te vermoorden?

Aan wiens kant van de geschiedenis sta jij?
De ontkenner of de erkenner?

En als je al steeds tegen jezelf liegt hoe kan n ander jou dan nog vertrouwen?
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Je mag hier best je menig geven. Maar een stammenstrijd over religie beginnen is een van de dingen die we niet toestaan. Je post waar de waarschuwing mee begon had niets met de LHBT problematiek te maken, maar was een aanklacht tegen alles wat met de islam te maken heeft. Die mening mag je van mij hebben, maar is niet relevant voor het forum. Wil je die mening verkondigen, ga je gang, maar sluit je dan aan bij de PVV of Pegida, of begin een Facebook pagina waarop je ten strijde trekt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

[mod mode on]
En gewoon dooerfoeteren. Exit Elke.
[mod mode off]
It's easy

สวัสดีค่ะ

@[email protected]
anne-nienke

Bericht door anne-nienke »

Emma schreef:Je mag hier best je menig geven. Maar een stammenstrijd over religie beginnen is een van de dingen die we niet toestaan. Je post waar de waarschuwing mee begon had niets met de LHBT problematiek te maken, maar was een aanklacht tegen alles wat met de islam te maken heeft. Die mening mag je van mij hebben, maar is niet relevant voor het forum. Wil je die mening verkondigen, ga je gang, maar sluit je dan aan bij de PVV of Pegida, of begin een Facebook pagina waarop je ten strijde trekt.
Ik geloof dat iedere monotheistische godsdienst een heilig boek heeft waar het ware woord van god staat (dus ook de joden en de christenen). Dat ware woord van god zegt: "stenig de homo's". Deze opdracht wordt vrij naadloos doorgetrokken naar de transgenders. De religie discussie lijkt mij wel degelijk relevant bij dit soort misdaden (zeker omdat het gedreven lijkt te zijn vanuit een theocratie).

Het is bij uitstek religie ( eigenlijk alle geloofssystemen waarbij het niet echt op prijs wordt gesteld om voor jezelf te denken) die mensen instaat stelt om extreem moreel verwerpelijke dingen te doen en tegelijkertijd het gevoel te hebben goed bezig te zijn.

Ik vind het heel vreemd dat daar niet over gepraat kan worden. Waarom dat taboe (ik kan wel gokken wat het is, maar daar stel ik de vraag niet voor)?

Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dit te moeten melden: ik ga dus niet in op de geloofs discussie...ik vraag me alleen maar af om welke reden er zo'n taboe is.
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Het zijn niet de geloven en de boeken die het doen het zijn de idioten die er wat van maken en het uitvoeren!
anne-nienke

Bericht door anne-nienke »

tanisha schreef:Het zijn niet de geloven en de boeken die het doen het zijn de idioten die er wat van maken en het uitvoeren!
Dat is niet een antwoord op de vraag. Ik had niet gedacht dat ik het moest toelichten, maar toch. De vraag was: vanwege welke reden heerst er zo'n taboe op het onderwerp religie (en al helemaal in relatie met fundamentalisme).
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Helaas leert de ervaring dat politiek en religie maar al te vaak uitmondt in bittere strijd. Op het moment dat een bepaalde religie met de vinger wordt aangewezen als de oorzaak van veel, wellicht zelfs alle kwaad is de grens overschreden. De forumregels zijn daarover helder.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

Het is geen kwestie van taboe. Maar dit forum gaat nu eenmaal over transgenders, niet over religie. Waar religie en T (en LHB) zaken elkaar raken mag daar best over gepraat worden, als we dat een beetje beschaafd doen. Maar het is maar al te vaak voorgekomen dat de discussie uitmondde in kreten als 'christenen zijn achterlijk' of 'alle moslims zijn uit op onze vernietiging', met een hele onfrisse discussie die daar weer op volgde.
Hetzelfde geldt overigens voor politiek en aanverwante zaken. Ik heb echt wel een mening over politiek, ben zelfs bestuurslid van een plaatselijke afdeling van een politieke partij. Maar we gaan het hier niet over politiek hebben. Tenzij het dan weer over bijvoorbeeld de transgenderzorg gaat.
It's easy

สวัสดีค่ะ

@[email protected]
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:
(waarvan inmiddels wetenschappelijk is aangetoond dat vrouwen (kleine meisjes dus) die interesses doorgaans NIET hebben).
En als ze het al hebben dan kunnen ze er natuurlijk geen klap van, ook bewezen... toch Elke?
Was alles maar zo simpel zoals dit artikel aantoont; http://www.bbc.com/future/story/2016062 ... our-gender (met dank aan Luna)

[cynical-mod off)

Hoi iedereen,

Sorry mss, verkeerd draadje, maar toch wil ik even dit kwijt:

Hier komen mijn "nekharen" nu echt van recht :fpalm:

Vrouwen kunnen, niet voetballen
Vrouwen kunnen, niet auto rijden
Vrouwen kunnen, geen gras afmaaien
Vrouwen kunnen, geen gevechtssport
Vrouwen kunnen, geen wagen herstellen, enz,...

Mijn moeder sprong in de wagen in 1958 ( gratis rijbewijs toen nog ) en door kruiste het ganse land zonder één ongeval/boete tot haar 78 jaar ( gelukkig zij niet alleen of er reden nog steeds geen/amper vrouwen tot op heden).
Ik begon te voetballen op mijn twaalfde en tot op " heden" kan ik letterlijk nog steeds beter tegen een balletje trappen dan veel doorsnee mannen ( gelukkig waren er toen, ook al meer " meisjes" die een balletje konden trappen, ook zonder GD). IK durf zelfs schrijven dat ik beter weg kan met de slijpschijf, boormachine, enz,.........dan veel doorsnee mannen.
Mijn moeder kon het gras af rijden als een prof. voetbal veld ( ik niet en zij kende gelukkig geen GD), enz,......

Daarnaast:
Kan ik best beter koken dan veel van mijn vriendinnen
Kan ik best beter weg met de naaimachine, dan mijn zuster
Kan ik best beter kuisen, enz,...........

Dit alles is puur persoonlijke kwetsbaarheid, handigheid, willen, durven, kunnen, opvoeding, creativiteit, enz,........... ongeacht geslacht of der geloof, wat mij persoonlijk betreft.

Ik zelf ben gelovig maar, ik geloof niet in een "God der schepping, met de mogelijkheid tot persoonlijke evolutie en aanpassing" die zelfmoord/ zinloos geweld/ moorden , ter harte neemt als teken van liefde, tegenover de schepping. Nu los daarvan, leerde ik doe gewoon niet een ander aan wat je zelf gewoon niet wil.

Nu wil ik nog even afsluiten met een uitspraak :hbeat: van mijn buurman: " Wie kan zwemmen, laat zich toch ook niet verdrinken, omdat hij/zij niet geboren is als vis".

Grtz Nick ( ps. indien :fpalm: verkeerd draadje sorry)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .