concealers

Make-up, kleding, en zo voort
Josephine

Re: concealers

Bericht door Josephine »

zoals ik op de avatar eruit zie hebben ze eerst fondation gebruit en daarna concealer gebruit om plekken weg te werken die weg gewerkt moesten worden en zo heb ik het geleerd maar we verschillen van mening maar ik zou zeggen doe is een fotosessie bij inka houtzager
Jessy

Bericht door Jessy »

Wellicht kan het allebei. Voor zoveel dingen is er meer dan 1 goede manier ;)
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Josephine schreef:zoals ik op de avatar eruit zie hebben ze eerst fondation gebruit en daarna concealer gebruit om plekken weg te werken die weg gewerkt moesten worden en zo heb ik het geleerd maar we verschillen van mening maar ik zou zeggen doe is een fotosessie bij inka houtzager
Zeg Josephine,

Nu hebben we je bij T-Amersfoort een tijdje geleden ontmoet maar dat ben jij zeker weten niet op de avatar. Je hebt ook al eerder gezegd dat de avatar is zoals je er graag uit zou willen zien, niet wie je bent. Nu beweer je dus toch dat jij het bent.

Om precies te zijn: de vrouw op de foto is Vivian Boonstra. We hebben hier al eerder mensen gehad die deze truc uit probeerden te halen, hun forumcarriere is al een tijd beëindigd omdat er veel meer dingen bleken te zijn die ze verzonnen hadden.

Zorg er voor dat je niet in die categorie gaat vallen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Josephine

Bericht door Josephine »

Ik zal een avatar plaatsen aan de hand van de make over sessie bij inca houtzager en de rest op het verborgen forum
Josephine

Bericht door Josephine »

Ik bedoelde ook te zeggen dat ik een fotosessie bij inca heb gehad en dat ze met een fondation begonnen het was ook niet de op zet om te laten blijken dat ik het was maar dat ik er wel op ga lijken.
dus mijn excuus daarvoor maar is het nodig om mij a public dar op te wjzen ik weet niet wat ik in jullie ogen verkeerd doe maar ik krijg het gevoel dat er wel erg op mij wordt gelet wat ik verkeerd doe.
Ik vermjd discussies met nick en nu wordt ik afgeschilderd of dat ik een truc uithaal om me anders voor te doen.
En zeker zoals mijn gezicht er nu uitziet of er niet uitziet is dit voor mij erg pijnlijk ik heb op de een of andere manier een bepaalde reactie op weet ik wat waardoor mijn gezicht er gezwollen en rood en schilferig eruit ziet dat is de reden dat ik de laatste keren niet meer naar amersfoort ben geweest trouwens ik kom zo weinig mogelijk naar buiten daar ik me erg schaam.
En deze avatar voor mij enige houvast bied hoe het heel misschien ooit gaat worden.
Als ze erachter komen wat het is.
Als een verkeerde zin al genoeg is om me publiekelijk zo te kakken te zetten ook like it
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Josephine,

Ik citeer: "Ik vermijd discussies met Nick ?" Wat doe ik hier nu is Godsnaam opnieuw ter zake ? Ik gaf u immers alleen te kennen op de "chat" veranderen van M naar V zonder te voldoen aan de GD voorwaarden, zijn in België onbestaande, indien wettelijke aanpassing geboorte akte " zie kant lijn" Of met andere woorden,
nu behorende tot het mannelijk/vrouwelijk geslacht-zijnde, dan moet men ook wettelijk alle documenten aanpassen en respecteren ( soms idd mits een kleine vergoeding ) Maar geen 2800 euro. Toch niet in België . Sorry indien ik fout las op de "chat", maar zo kwam het over bij mij en dat klopt bij ons aan geen kanten. Ik mijn tijd was het nog een enorme papier puinhoop, rechtbank, ieder broer en zus, inclusief ouders moesten nog akkoord gaan enz, ....... en de prijs dat u nu opnoemde lag toen ( begin jaren 1990) zelfs nog veel lager, wat mij persoonlijk betreft ( voor alle duidelijkheid).

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Mijn wijzigen van m naar v ging ook nog via de rechtbank meer wijzigen dan enkel het paspoort was bij mij niet nodig.
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Josephine schreef:...
dus mijn excuus daarvoor maar is het nodig om mij a public dar op te wjzen ik weet niet wat ik in jullie ogen verkeerd doe maar ik krijg het gevoel dat er wel erg op mij wordt gelet wat ik verkeerd doe.
...
Ja Josephine, dat is op die manier nodig op een forum. Jij hebt die verkeerde indruk ook en-public gewekt. Forumleden die hier al langer aanwezig zijn herinneren zich ongetwijfeld een ietwat uit de hand gelopen verschil van mening in een geval waarbij de plaatser in kwestie zelfs minder expliciet was dan jij in jouw bericht. Aan beschuldigingen als 'hand boven het hoofd houden' en wat dies meer zij hebben we niet de geringste behoefte meer.
Je excuses zijn aanvaard.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Bregje

Bericht door Bregje »

Terug on topic: ik las iets over te veel glimmende na foundation of concealer. Dan kun je volgens mij twee dingen doen: een ander minder glimmend product proberen want daar zit veel verschil in. Ik ben trouwens sowieso benieuwd wat jullie fijne merken vinden want ik hang nog vast aan Mac omdat die goed werkt maar die is wel erg duur. En het tweede is poeder gebruiken want die matteert dus dan is de glim ook weg. Wel voorzichtig zodat je niet een erg poederig gezicht krijgt.
Jessy

Bericht door Jessy »

Daarom gebruik je na de foundation een poeder, om het glimmen te verminderen.
Veel heb je inderdaad niet nodig. Breng dit best aan met een grote kwast en zeker niet met zo'n sponsje dat er vaak bij zit.

Het merk foundation dat ik gebruik is Max Factor. Het is een duur merk, maar voor foundation vind ik het de meerwaarde zeker waard.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.