Tampon i.p.v maandverband i.v.m. hechtingen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Aliss

Tampon i.p.v maandverband i.v.m. hechtingen

Bericht door Aliss »

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of tampons als alternatief gebruikt kunnen worden na de operatie. Ik heb meerdere merken maandverband/inlegkruisjes geprobeerd maar geen zit lekker. Kan natuurlijk zijn dat ik allemaal strakke ondergoed heb en het gaat vrijven bij de hechtingen aan bij de randen van het ondergoed, maar ik vroeg mij af of het "veilig" is om over te stappen naar tampon zodat ik wat makkelijker kan lopen. Thuis loop ik soms zonder ondergoed,gewoon broek. Uiteraard 1000 keer per dag maak ik alles schoon, maar als ik buiten ben kan ik dat natuurlijk niet doen.

Aliss
:hbeat: Decide that you want it more than you are afraid of it :hbeat: :hug:
Silvia

Re: Tampon i.p.v maandverband i.v.m. hechtingen

Bericht door Silvia »

ontsteking wond kom via je hechtingen , dat was bij mij zo.
ik gebruik libresse daily fresh , ze zijn erg dun maar wel erg goed , en niet te duur
tampon lijk me niet goed idee , omdat het de vocht weg zuig en moeilijk eruit kan krijgen erdoor , lijk me pijnlijk .

ik zou toch voor maandverband kiezen
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
doll89

Re: Tampon i.p.v maandverband i.v.m. hechtingen

Bericht door doll89 »

ja maandverband moet wel, want het moet wel kunnen luchten en het gaat ook om de hechtingen aan de buitenkant dus niet alleen hetgeen aan de binnenkant.
en dan ligt het echt aan je ondergoed want je kunt maandverband in 100 verschillende maten kopen dus daar zal het niet aan liggen, van tanga tot luier.