Huwelijk broer

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20210626

Re: Huwelijk broer

Bericht door Anon20210626 »

oppassen dus met de 'voedsel veiligheids lijn ' , traantjes hihihi
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

:D :D :D :) :D :D :D :D :D :D :D hihihi
Lydia

Bericht door Lydia »

Ik weet niet wat voor relatie je hebt met je aanstaande schoonzus, maar wellicht is het een idee om met haar te praten over een leuke outfit? Je zult toch ergensoeten beginnen met de "vrouwen onder elkaar" :)
Sapere Aude
Anon20190516

Ik zal het er zeker nog even over hebben,Lydia
doll89

Bericht door doll89 »

Rikki schreef:Hoi,iedereen...ik zit met nogal een dilemma...in september gaat mijn broer trouwen,ik ben uitgenodigd....nu zou ik graag er een beetje leuk bij willen lopen die dag,je weet wel,jurkje,hakken enz(heb tot nu toe met uitzondering van mijn eigen woning,nog nooit een jurk gedragen,alleen broeken,want te onzeker+vind mijn lichaam nog niet mooi genoeg daarvoor)hopelijk is mijn lichaam dan behoorlijk veranderd.probleem is alleen:ik ga er van uit dat een deel van de gasten weet dat ik een transvrouw ben...daarom ben ik bang dat ik teveel de aandacht weg kan trekken van het bruidspaar,tenslotte is het hun dag!!!!wat vinden jullie,is het beter wat stemmiger te kleden,bijv:in een nette broek,blouse en ballerina's of iets dergelijks of moet ik toch gewoon voor het jurkje en hakken gaan????verder een vraag die hier los van staat:ik heb nu 1,5 maand hormonen,maar buiten wat zachtere huid en wat emotioneler en andere lichaamsgeur gebeurt er niets.afgezien van wat licht gekriebel in de tepels de eerste 2 weken,verder geen borstgroei,billen worden niet voller en geen bredere heupen!!!ben ik gewoon te ongeduldig??????

ja haha veel te ongeduldig ;) duurt wel een paar maanden, maar als je vaak een foto maakt kun je misschien heel kleine verschillen zien. maar je gaat vooral meer verschil zien omdat je lekkerder in je vel gaat zitten en gewend raakt aan het jezelf zijn en er een juiste weg in vind! en als je goed op hakken kunt lopen zou ik een jurkje aan doen maar als je nog niet zo goed op hakken kunt lopen zou ik dat nog niet doen :)
Dieuwertje

Bericht door Dieuwertje »

Tja, je hebt families waar je al opvalt als je meer moeite doet dan een spijkerbroek met een t-shirt aan trekken en er zijn families waarbij je bij het officiële deel mooi gekleed gaat en dan in de avond bij het feest weer wat anders. In het eerste geval zal je snel opvallen in het 2e geval heeft de bruid vermoedelijk zo een overdadige jurk dat je daar echt niet bij in de buurt kan komen. Vond het idee van 'ga eens met je schoonzus praten' dan ook wel een hele goede tip.
Anon20190516

Dank voor de tips,dames