heey
Ik heb net mijn chestbinder van underworks binnen, blijkt die niet te passen!
Krijg het niet fatsoenlijk aan. Het materiaal is erg stijf waardoor ik mijn ene arm er niet in krijg.
Word het nog soepeler of moet ik het toch terugsturen?
Baal wel enorm, want had er erg naar uit gekeken.
Tips?
Underworks chestbinder
-
Mossel92
Underworks chestbinder
Dont be ashamed, Just be yourself
-
Jessy
Re: Underworks chestbinder
Sja dat blijft een risico met kleding online bestellen. Als je er echt niet fatsoenlijk in geraakt zul je misschien toch een maatje groter moeten hebben. Ik weet niet of ze moeilijk doen over omruilen?
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Sem
O, heb net op je pb gereageerd. Dit klinkt inderdaad wel alsof je misschien een maatje te klein hebt
.
Geen idee of Underworks een beetje oké is met omruilen, hoop het wel.
Geen idee of Underworks een beetje oké is met omruilen, hoop het wel.
-
Nathan90
Heb je jezelf goed opgemeten en in de maattabel gekeken?
Zo ja,
En hoe breed zijn je schouders in vergelijking met je heupen? Ik kon gewone binders ook meestal niet over m'n hoofd aantrekken. Wat je kan proberen is 'm binnenstebuiten keren, vervolgens met de bovenkant naar beneden vasthouden (voorkant van je af) en dan er in stappen. Omhoog trekken over je heupen en vervolgens de armlussen omhoog trekken zodat de binder over zichzelf heen rolt en weer met de goede kant buiten komt en je armen erdoor moffelen. Klinkt dat logisch? xD
Zo ja,
En hoe breed zijn je schouders in vergelijking met je heupen? Ik kon gewone binders ook meestal niet over m'n hoofd aantrekken. Wat je kan proberen is 'm binnenstebuiten keren, vervolgens met de bovenkant naar beneden vasthouden (voorkant van je af) en dan er in stappen. Omhoog trekken over je heupen en vervolgens de armlussen omhoog trekken zodat de binder over zichzelf heen rolt en weer met de goede kant buiten komt en je armen erdoor moffelen. Klinkt dat logisch? xD
-
Mossel92
Ik heb uiteindelijk met heel veel moeite de binder aangekregen, alleen niet alles bleef netjes binnenboord zitten als je begrijpt wat ik bedoel.
Met superveel moeite ook weer uitgekregen.
Is het altijd zoveel geworstel met binder van underworks? Met die van Danae had ik minder moeite om aan te trekken.
Denk dat ik deze maar weer terug stuur.
@ Nathan : Ja ik heb goed gemeten en in de maattabel gekeken.
En hoe is GC2B?
Met superveel moeite ook weer uitgekregen.
Is het altijd zoveel geworstel met binder van underworks? Met die van Danae had ik minder moeite om aan te trekken.
Denk dat ik deze maar weer terug stuur.
@ Nathan : Ja ik heb goed gemeten en in de maattabel gekeken.
En hoe is GC2B?
Dont be ashamed, Just be yourself
-
Matt
Ik heb er 1 van gc2b waar ik erg tevreden over ben. Hij doet zn werk beter dan die van Danae bij mij. Bij twijfel moet je wel de grotere maat nemen anders krijg je hetzelfde als die van Underworks en met die douane kosten wil je niet heen en weer blijven sturen..
-
Minne
Ik heb gelezen(op de ftm reddit)dat wel meer mensen hier last van hebben met Underworks binders, maar na een tijdje stretchen ze een beetje en gaat het makkelijker. Ik heb er ook eentje van Underworks en ik stap er altijd in en trek 'm over m'n heupen heen, het helpt om een beetje achterover te leunen als je 'm omhoog trekt zodat je borsten een beetje naar de zijkant vallen, en dan de straps over je schouders doen. En dan de boel nog een beetje herverdelen tot het naar je zin is. Helemaal plat word het helaas nooit, tenzij je al een hele kleine cup hebt
Die van mij heb ik nu een paar maanden en hij word inderdaad wat losser, inmiddels kan ik 'm ook aan of uit doen terwijl ik een broek aan heb, terwijl dat eerder niet ging. Ik wil er ook nog wel een van GC2B proberen omdat ik las dat die voor veel jongens comfortabeler zijn, maar op zich ben ik wel tevreden met die van Underworks